- "Podczas prac nad jednostkami zasilanymi ogniwami wodorowymi udało nam się uzyskać imponującą redukcję emisji CO2. Niestety odbyło się to dużym kosztem, przez co inwestycja w tę technologię nie wydaje mi się opłacalna. Widzę natomiast duży potencjał w gazie CNG. Oferuje on redukcję CO2 o ok. 20% w porównaniu do silników zasilanych benzyną. Ponadto, gaz ten jest znacznie tańszy od konwencjonalnych paliw. Jest także łatwiejszy w przechowaniu niż prąd czy wodór" - powiedział Hahn w wywiadzie z portalem Autocar.
Zdaniem Hahna, niewielka popularność CNG obecnie, w przyszłości ulegnie zmianie. Uważa on, że gaz ten będzie w kolejnych latach powszechnie stosowany, nie tylko w motoryzacji. - "Jestem pewien, że gdy świat ujrzał wynalazek Rudolpha Diesel'a, nikt nie przypuszczał, że to dobry pomysł. Proszę jednak popatrzeć, jak dużą karierę zrobił silnik wysokoprężny" - powiedział Hahn.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?