Flagowa limuzyna niemieckiej marki otrzymała nowe reflektory. Przeprojektowano też atrapę chłodnicy i zderzaki.
Samochód może być wyposażony w system kamer na podczerwień, ułatwiających jazdę w nocy. Dodatkową, nową funkcją jest automatyczne wykrywanie pieszych idących w pobliżu drogi i wyświetlanie ich postaci na monitorze.
Klasa S, podobnie jak klasa E, może samodzielnie wykrywać, czy kierowca nie jest zmęczony i czy w związku z tym nie ma zagrożenia wypadkiem. Służy do tego zestaw czujników zbierających informację m.in. o ruchach kierownicy.
System kontroli toru jazdy wzbogacono o funkcję korygowania zachowania auta w sytuacji bocznych podmuchów wiatru. Jeśli będą one silne, odpowiednia praca ESP ma zapobiec zboczeniu z trasy.
Do napędu klasy S posłuży osiem silników: dwa wysokoprężne (3,0 l/235 KM w wersji S 350 CDI i 4,0 l/320 KM w S 450 CDI) oraz sześć benzynowych (3,5 l/272 KM w odmianie S 350, 4,7 l/340 KM w S 450, 5,5 l/388 KM w S 500, 5,5 l biturbo/617 KM w S 600, 6,2 l/525 KM w S 63 AMG i 6,0 l/612 KM w S 65 AMG).
W wersji S 400 HYBRID zastosowano napęd hybrydowy, będący połączeniem 3,5-litrowego silnika benzynowego o mocy 279 KM i jednostki elektrycznej osiągającej 20 KM.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?