Kolejna nagroda dla BP Gas Polska

(ip)
Fot. Archiwum Polskapresse
Fot. Archiwum Polskapresse
Firma BP Gas Polska została zwycięzcą w konkursie "Firma przyjazna klientowi", organizowanym przez Ogólnopolski Program Certyfikacyjny. Jest to druga z rzędu nagroda dla BP w tym plebiscycie.

Firma BP Gas Polska została zwycięzcą w konkursie "Firma przyjazna klientowi", organizowanym przez Ogólnopolski Program Certyfikacyjny. Jest to druga z rzędu nagroda dla BP w tym plebiscycie.

Fot. Archiwum Polskapresse
Fot. Archiwum Polskapresse

Jury w składzie ekspertów z min. firmy badawczej NORSTAT, oceniało takie aspekty jak komunikacja z klientem, poziom jego satysfakcji a także ocena działań w zakresie obsługi klienta.

**CZYTAJ TAKŻE

Mniej polskich paliw na stacjach BPDużo tankujesz, mało zyskujesz

**

- Najważniejszym elementem tego audytu były dla nas głosy klientów - powiedział Piotr Maślakiewicz, dyrektor zarządzający BP Gas Polska. - Chcieliśmy się dowiedzieć, jak nas oceniają, poznać ich opinię na temat naszego przygotowania do właściwego zarządzania wzajemnymi relacjami.

W nagrodę, BP Gas Polska może posługiwać się godłem "Firma przyjazna klientowi".

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty