Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 37014 opinii. Oceń swoje auto Zamknij

Aktualności / Informacje

Kolejne zdjęcia VW Golfa VII GTI

Data publikacji: Autor: (pp)

Volkswagen Golf VII GTI / Fot. Volkswagen Już w maju rozpocznie się sprzedaż siódmej generacji Volkswagena Golfa GTI. Na kilkanaście dni przed premierą tego modelu w europejskich salonach, niemiecki producent opublikował kolejne zdjęcia swojego nowego, sportowego kompaktu.

Volkswagen Golf VII GTI / Fot. VolkswagenSiódma generacja Volkswagena Golfa GTI będzie pierwszą, dostępną w dwóch wersjach mocy. Podstawowa odmiana tego auta zostanie wyposażona w 2-litrową jednostkę o mocy 220 KM. W przypadku mocniejszej wersji, motor ten będzie generował 230 KM.

Ta moc pozwoli osiągnąć 100 km/h w czasie 6,4 sekundy, a także rozpędzić kompaktowe GTI do 250 km/h. Jak podaje producent, auto jest o 42 kg lżejsze od poprzednika, co wpłynęło nie tylko na poprawę osiągów, lecz także obniżenie zużycia paliwa. Standardowo, nowy Golf GTI będzie wyposażony w m.in. progresywny układ kierowniczy czy system wykrywający możliwość kolizji.

Sprzedaż VW Golfa GTI rozpocznie się na przełomie maja i czerwca 2013. Ceny tego modelu nie są jeszcze znane.

Volkswagen Golf VII GTI / Fot. Volkswagen

Volkswagen Golf VII GTI / Fot. Volkswagen

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • alan2

    Wygląda super a do tego mimo 20KM więcej od poprzednika poprawił osiągi o 0,5s

  • new car (gość)

    jak toporny był tak jest taki sam jak zawsze a szarość wnętrza przyprawia o mysli samobójcze po przejezdzeniu 3 lat

  • ondraszek

    TO sobie zobacz jak wygląda wnętrze z fotelami w wersji Vienna i przestań marudzić.

  • sprawiedliwy (gość)

    syf, który bierze olej i się sypie nawet po 40.000km. Awaryjna skrzynia DSG i falujące obroty, które są już normą w silnikach TSI ;) DZIĘKUJEMY GRUPIE vw , syf jakiego mało, do tego drogi !!!!!!!!!!!!!

  • Jarpoz

    Jakoś tam wygląda, jest elementarnie estetyczny i nic więcej. Podobają mi się tylko światła. Dobrze że puki co nie przyszło nikomu do głowy żeby wyciskać taką moc z 1.4, bo to będzie przełom w robieniu frajerów z potencjalnych nabywców.

  • anty-sprawiedliwy (gość)

    @sprawiedliwy: inwektywy to ty widzę umiesz strzelać, ale wiedzę masz na poziomie pudelek.pl - same ploteczki. U mnie w firmie jest 5 Focusów 1.8CDTI i 4 Octavie 1.4 TSI (z DSG). Oba typy bez zachwytów, oba z około 80 kkm (od 50 do 140kkm - Skoda). Ale jakość Skody po kilku latach eksploatacji w porównaniu do Forda to jak niebo a ziemia. Przy tym żadnych uwag do TSI i DSG. A może ty jesteś prawy i sprawiedliwy... taka sama prawda

  • sprawiedliwy (gość)

    podaj konkretne dane w czym octavia jest lepsza... Poza tym 140.000km, łał, co za przebieg wspaniały. Ciekawe czy wytrzyma Ci ten samochód przynajmniej 200 lub 250.000km. A poza tym samochód firmowy, jest ich dużo, pare lat ( przynajmniej 2) i 50 - 140.000km przebiegu ??? to co wy wozicie i gdzie jeździcie, po mieście tylko ??? hahahahah. Coś kolego ściemy walisz, ale to już Twój problem i Twoich " wspaniałych" czeskich auteczek :) pzdr

  • anty-sprawiedliwy (gość)

    Kolego pseudo sprawiedliwy, jesteś fanatykiemi pewnie lobbystą innej marki i dlatego zaślepiony nie czytasz ze zrozumieniem. Napisałem, że żadnych zachwytów, tzn. że zużycie normalne jak na 3-4 lata, ale u Forda teraz wszystko skrzypi, przeniesienie napędu trzęsie całym autem (w każdym) i ogólnie wrażenie jest gorsze niż w skodzie. Co wozimy to nasza sprawa, (lepiej żebyś nie wiedział) nie ma to nic do rzeczy. Poprzednio pisałeś że TSI i DSG wytrzymują tylko 40 kkm teraz piszesz o 250.000. ile następnym razem?

  • PROLONG (gość)

    zgadzam się z kolegą spr. mam znajomego, który miał passata b6 i po 100.000 km padło w nim totalnie wszystko, poza dsg, które jak sam powiedział jakimś cudem się nie zepsuło. Powiedział: Nigdy więcej grupy Vw.

  • anty-sprawiedliwy (gość)

    @ Prolong. Tak też może być. Ale nie argumentacja kolegi spr., że wszystko syf i się nie nadaje. Podałem przykład ze swojej firmy, że wcale tak być nie musi. Z tego co widzę wiele zależy też od konkretnego egzemplarzai ... od kierowcy. U mnie w firmie Octavia w najlepszym stanie to ta z 140 kkm, a najgorzej jeździ auto z najmniejszym przebiegiem (kierowca lubiący "palić" gumy, z ciężką nogą).

  • anty-sprawiedliwy (gość)

    @ Prolong. Faktycznie Passat w testach TUV zajmuje dalekie miejsca i mam też informacje z zaprzyjaźnionych firm, że Passaty potrafią "wyciąć numer"

  • Komentarz usunięty.
  • Radek (gość)

    Osiągi ma świetne jak na tą moc i rozmiar auta. Dla porównania podobnie przyspiesza 250 konny Ford Focus III ST. A wygląd auta to zawsze kwestia gustu, mnie się Golf VII GTI podoba.

  • Komentarz usunięty.
  • Komentarz usunięty.
  • http://champ-sys.co.nz/bots.php?jordan=best-air-jordan-vines-compilation/ (gość)

    Ill not make any promises. She is my daughter and I will not see her hurt again. She shut her eyes against that ache in her chest. I cant lose another baby, MarcusI cant take that risk. Despair saturated her heart whenever she saw her other baby girl on the faces of her two equalsHer lost baby. http://champ-sys.co.nz/bots.php?jordan=best-air-jordan-vines-compilation/ http://champ-sys.co.nz/bots.php?jordan=best-air-jordan-vines-compilation/

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Volkswagen Golf zdjęcia

Volkswagen Golf dane techniczne

Wszystkie dane techniczne

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Volkswagen Golf opinie

Oceń swoje auto

Ogłoszenia z gratka.pl

Volkswagen Golf Cena

Części dla marki Volkswagen

Średnia cena części z Moto.Gratka.pl

Suma (średni koszt):

608 zł