Lamborghini Huracan EVO. Teraz jeszcze szybszy

Mariusz Michalak
Lamborghini Huracan Evo Za napęd wciąż odpowiada silnik V10 o pojemności 5,2 litra. Moc wzrosła z 610 do 640 KM, a maksymalny moment obrotowy z 560 Nm do 600 Nm. Pojazd ważący 1422 kg do 100 km/h przyspiesza w 2,9 s, czyli o 0,3 s szybciej. Prędkość maksymalna bez zmian wynosi 325 km/h.Fot. Lamborghini
Lamborghini Huracan Evo Za napęd wciąż odpowiada silnik V10 o pojemności 5,2 litra. Moc wzrosła z 610 do 640 KM, a maksymalny moment obrotowy z 560 Nm do 600 Nm. Pojazd ważący 1422 kg do 100 km/h przyspiesza w 2,9 s, czyli o 0,3 s szybciej. Prędkość maksymalna bez zmian wynosi 325 km/h.Fot. Lamborghini
Po blisko pięciu latach od premiery, model Huracan doczekał się zmian. Pojazd ma być nie tylko szybszy i mocniejszy.

Zmodyfikowany przedni i tylny zderzak oraz poprawiono dyfuzor. Ma to wpłynąć na aerodynamikę, gdyż Huracan Evo generuje pięć razy większą siłę docisku od auta przed liftingiem. Pojawił się zwiększony splitter i wloty powietrza z przodu oraz nowy wzór obręczy kół.

Auto posiada usprawniony napęd na wszystkie koła oraz zmodernizowany układ kierowniczy. Kolejną ważną nowością jest system skrętnych tylnych kół.

W kabinie rozbudowany panel przycisków zastąpiono ekranem dotykowym o przekątnej 8,4 cala.

Za napęd wciąż odpowiada silnik V10 o pojemności 5,2 litra. Moc wzrosła z 610 do 640 KM, a maksymalny moment obrotowy z 560 Nm do 600 Nm. Pojazd ważący 1422 kg do 100 km/h przyspiesza w 2,9 s, czyli o 0,3 s szybciej. Prędkość maksymalna bez zmian wynosi 325 km/h.

Zobacz także: Porsche Macan S. Test wzorcowego SUV-a z mocnym silnikiem

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty