Lamborghini Huracan w nowej wersji

(mm)
Lamborghini Huracan Super Trofeo Evo  Za napęd Lamborghini Huracan Super Trofeo Evo odpowiada wolnossąca jednostka V10 o pojemności 5,2 l dostarczająca 620 KM. Napęd na tylną oś przenosi sześciostopniowa, sekwencyjna skrzynia biegów. Pojawił się także nowy układ wydechowy.fot. Lamborghini
Lamborghini Huracan Super Trofeo Evo Za napęd Lamborghini Huracan Super Trofeo Evo odpowiada wolnossąca jednostka V10 o pojemności 5,2 l dostarczająca 620 KM. Napęd na tylną oś przenosi sześciostopniowa, sekwencyjna skrzynia biegów. Pojawił się także nowy układ wydechowy.fot. Lamborghini
Silnik pozostał bez zmian. Na jakie modyfikacje zatem zdecydowali się inżynierowie?

Najwięcej zmian zauważyć można w pakiecie aerodynamicznym. O 8 proc. zmniejszono opór stawiany powietrzu, a na pokrywie silnika pojawiła się płetwa. Bez zmian pozostawiono m.in. tylny dyfuzor i przedni splittter. 

Za napęd Lamborghini Huracan Super Trofeo Evo odpowiada wolnossąca jednostka V10 o pojemności 5,2 l dostarczająca 620 KM. Napęd na tylną oś przenosi sześciostopniowa, sekwencyjna skrzynia biegów. Pojawił się także nowy układ wydechowy.

Zobacz także: Jak zadbać o akumulator?

Polecamy: Sprawdzamy co oferuje Nissan Qashqai 1.6 dCi

Ceny pojazdu startują od 235 tys. euro.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Parada Motocyklistów w Łodzi

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty