Samochód wystartuje w klasie SP4. Model przygotowany do sportu wyposażony jest w pełni hybrydowy układ napędowy, składający się z silnika elektrycznego oraz jednostki benzynowej (o pojemności zwiększonej z 1,8-litra do 2,4-litra).
**CZYTAJ TAKŻE
Prezentacja Lexusa CT 200h w PolsceVolkswagen Golf w 24-godzinach Nurburgring**
Podczas startu i hamowania pracuje jedynie silnik elektryczny, produkujący zero zanieczyszczeń i nie zużywający paliwa. Silnik spalinowy dołącza się, gdy potrzebna jest większa moc, podczas przyspieszania i przy dużych prędkościach. O tym, który silnik pracuje decyduje system Lexus Hybryd Driver, magazynując w bateriach nadmiar wytworzonej podczas hamowania energii, a która będzie wykorzystana do pracy silnika elektrycznego.
Kierowcy GAZOO Racing CT to Kumi Sato, która brała udział w wyścigu VLN4 samochodem Lexus IS250 w roku 2008, Masahiko Kageyama, pracujący poprzednio w dziale rozwoju produktu w Toyota Motor Corporation i Minoru Takaki, odpowiedzialny za rozwój produkcji.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?