Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 37744 opinie. Oceń swoje auto Zamknij

Aktualności / Informacje

Lexus ES po tuningu. Ponad 5 tys. dolarów za felgi

Data publikacji: Autor: Mariusz Michalak

Lexus ES

Nowy Lexus ES zadebiutował oficjalnie dopiero pół roku temu, a japoński oddział Toyota Racing Development przygotował już kilka interesujących elementów pozwalających na zarówno optyczny, jak i mechaniczny tuning limuzyny.

Fot. TRD Nowy Lexus ES zadebiutował oficjalnie dopiero pół roku temu, a japoński oddział Toyota Racing Development przygotował już kilka interesujących elementów pozwalających na zarówno optyczny, jak i mechaniczny tuning limuzyny.

Owocem prac TRD jest przede wszystkim pakiet stylistyczny, który składa się z przedniego spojlera, progów, osłon lusterek i pełnego tylnego dyfuzora oraz nowych końcówek wydechu. Elementy są dostępne w kolorze nadwozia, a także w kontrastującej czerni. Obok pakietu dostępny jest również zestaw tuningowy wzmacniający podwozie. Jego zadaniem jest zwiększenie sztywności konstrukcji samochodu, co w efekcie nadaje prowadzeniu bardziej sportowy charakter. TRD opracowało również dwa modele obręczy kół z kutego aluminium o średnicach 19 i 20 cali.

Zobacz także: Przegląd motoryzacyjnych brzydali

Opracowane przez japońskiego tunera części stworzono specjalnie dla 7. generacji Lexusa ES w wersji F Sport. Najnowsza odsłona limuzyny Lexusa zadebiutowała wiosną tego roku na targach motoryzacyjnych w Pekinie. Samochód jest drugim po flagowym LS najdłużej produkowanym modelem Lexusa, a teraz po raz pierwszy trafił również do Europy, w tym również do Polski. Na naszym rynku luksusową limuzynę napędza układ hybrydowy o łącznej mocy 218 koni mechanicznych.

Stworzony przez TRD body kit nie jest oczywiście jedynym pakietem, który pozwala na modyfikację wyglądu samochodów japońskiego producenta. Japoński tuner przygotował również elementy dla innych Lexusów, w tym coupé LC i RC F czy limuzyn IS i LS, a nawet hatchbacka CT. Części tuningowe dla samochodów Lexusa opracowują również inni producenci. Firma Wald dla przykładu zajęła się modelem LS, tworząc dla tej flagowej limuzyny imponujący body kit.

Zobacz także: Testujemy miejski model Volkswagena

Części tuningowe opracowane przez japoński oddział Toyota Racing Development dla Lexusa ES są jak na razie dostępne wyłącznie w Japonii. Za body kit, zawierający również końcówki wydechu trzeba zapłacić 5 650 dolarów, pakiet wzmacniający podwozie wyceniono na 840 dolarów, a felgi kosztują 4 550 i 5 790 dolarów odpowiednio za modele 19- i 20-calowy.

Lexus ES

Nowy Lexus ES zadebiutował oficjalnie dopiero pół roku temu, a japoński oddział Toyota Racing Development przygotował już kilka interesujących elementów pozwalających na zarówno optyczny, jak i mechaniczny tuning limuzyny.

Fot. TRD

Lexus ES

Nowy Lexus ES zadebiutował oficjalnie dopiero pół roku temu, a japoński oddział Toyota Racing Development przygotował już kilka interesujących elementów pozwalających na zarówno optyczny, jak i mechaniczny tuning limuzyny.

Fot. TRD

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • Andrew (gość)

    Jestem z Ameryki uzywam 2020 ES350 7gen 3.5LV6 302HP. Ultra luxury wyposazenie sprawia przyjemnosc. W Europie jest ES300H 2,5L4 cyl- zupelnie inne auto.Spalanie fabryczne 10,6city &7,2 hwy. Mam niewielki przebieg 3200km,obserwuje 8hwy&10city a w ciezkim ruchu do15L- benzyna 78 Octane.Zjezdzilem wiele aut:2Mercedesy, BMW530-fatalna opinia. Nissan Maxima3LV6 Honda Accord3LV6, Acura3.2TLV6 itd. Jezeli moge doradzic- trzymajcie sie z daleka od niemieckich szmelcow. Wybierzcie sobie Japan auto z wyzszej polki-bedziecie miec przyjemnosc jazdy, bezawaryjnosc, estetyka wykonania itp Jezeli ktos preferuje huliganska jazde-moze miec wieksza frajde ujezdzajac niemieckie byleco kosztem wiekszych wydatkow na utrzymanie+ dodatkowe pare $za overspeed tickets. Ktos wczesniej pytal o rekomendacje samochodu na krotki dystans w zatloczonym miescie. Absolutnie polecam Lexus lub Toyota w hybrydowej wersji, sa w tym zakresie niekwestionowanym liderem na swiecie, prosze nie myslec o innych producentach!

  • Andrew (gość)

    Jestem z Ameryki uzywam 2020 ES350 7gen 3.5LV6 302HP. Ultra luxury wyposazenie sprawia przyjemnosc. W Europie jest ES300H 2,5L4 cyl- zupelnie inne auto.Spalanie fabryczne 10,6city &7,2 hwy. Mam niewielki przebieg 3200km,obserwuje 8hwy&10city a w ciezkim ruchu do15L- benzyna 78 Octane.Zjezdzilem wiele aut:2Mercedesy, BMW530-fatalna opinia. Nissan Maxima3LV6 Honda Accord3LV6, Acura3.2TLV6 itd. Jezeli moge doradzic- trzymajcie sie z daleka od niemieckich szmelcow. Wybierzcie sobie Japan auto z wyzszej polki-bedziecie miec przyjemnosc jazdy, bezawaryjnosc, estetyka wykonania itp Jezeli ktos preferuje huliganska jazde-moze miec wieksza frajde ujezdzajac niemieckie byleco kosztem wiekszych wydatkow na utrzymanie+ dodatkowe pare $za overspeed tickets. Ktos wczesniej pytal o rekomendacje samochodu na krotki dystans w zatloczonym miescie. Absolutnie polecam Lexus lub Toyota w hybrydowej wersji, sa w tym zakresie niekwestionowanym liderem na swiecie, prosze nie myslec o innych producentach!

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Lexus ES dane techniczne

Wszystkie dane techniczne

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Ogłoszenia z gratka.pl