Zdecydowano się na bardziej agresywny przód auta, a także na trzyelementowe lampy. Wzrok przyciąga również charakterystyczna osłona chłodnicy. We wnętrzu ulepszony zdalny sterownik dotykowy (RTI) współpracuje z multimedialnym wyświetlaczem EMV o przekątnej 12,3" wyposażonym w użyteczne funkcje wykorzystujące cały ekran. Jaśniejszy, bardziej wyraźny obraz z wyświetlacza projekcyjnego (HUD) przekazuje większą ilość informacji, które dotyczą również pracy systemu Lexus Safety System +.
3-strefowy układ klimatyzacji S-Flow z funkcją oczyszczania powietrza 'nanoe' ma teraz możliwość dostosowania trybu pracy dmuchawy, która jest połączona z indywidualnymi ustawieniami trybu jazdy Drive Mode Select. W gamie zestawów audio znajduje się zestaw Mark Levinson Premium Audio z 17 głośnikami.
Model GS 450h oferuje 345 KM mocy i pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 5,9 s oraz rozpędzenie się do prędkości maksymalnej 250 km/h. Średnie zużycie paliwa to 5,9 l/100 km, zaś poziom emisji CO2 wynosi 137 g/km. Druga hybryda dysponuje mocą 223 KM, przyspieszenie do "setki" trwa 9,2 s, prędkość maksymalna to 190 km/h. Deklarowane zużycie paliwa wynosi 4,7 l/100 km. W przypadku odmiany 200t moc wynosi 245 KM, przyspieszenie do 100 km trwa 7,3 s, natomiast zapotrzebowanie na paliwo to 7,9 l/100 km.
Nabywcy mają do wyboru cztery poziomy wyposażenia, a do dyspozycji jest m.in. układ elektronicznego wspomagania hamowania, czy system adaptacyjnego sterowania światłami drogowymi i rozpoznawania znaków drogowych. GS 200t kosztuje od 199 600 zł, GS 300h - 212 800 zł, zaś GS 450h - 275 000 zł.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?