TRD oferuje elementy zestawu aerodynamicznego dla Lexusa LC 500 i LC 500h. Przedni spojler będzie kosztował 1240 dolarów (ok. 4610 zł), nakładki progów 975 dolarów (ok. 3630 zł), tylny dyfuzor i spojlery boczne 1240 dolarów (ok. 4610 zł), zaś tylny spojler 800 dolarów (ok. 2980 zł). Za komplet 21-calowych, kutych felg ze stopów lekkich w komplecie z zestawem śrub trzeba zapłacić 6070 dolarów (ok. 22580 zł).
Według producenta, montaż przedniego spojlera, podobnie jak nakładek progów, zajmuje trzy godziny, tylnego dyfuzora i spojlerów bocznych – dwie godziny, a tylnego spojlera – godzinę. Elementy, które będzie można zamawiać u dealerów Lexusa, objęte są trzyletnią gwarancją, licząc od dnia zamontowania na pojeździe.
Zobacz także: Oryginały, podróbki, a może po regeneracji - jakie wybrać części zamienne do auta?
Alfa Romeo Stelvio - sprawdzamy włoskiego SUV-a
Lexus LC produkowany jest w dwóch wersjach silnikowych. Hybrydowy Lexus LC 500h wykorzystuje 24-zaworowy, 3,5 litrowy silnik V6 8GR-FXS o mocy 299 KM przy 6600 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 348 Nm przy 4900 obr./min współpracujący z silnikiem elektrycznym. Napęd modelu LC 500 stanowi pięciolitrowy, wolnossący silnik o mocy 477,5 KM przy 7100 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 540 Nm przy 4800 obr./min, współpracujący z dziesięciobiegową przekładnią automatyczną o czasach przełączania biegów porównywalnych ze skrzyniami dwusprzęgłowymi.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?