Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Lexus LC z nowym pakietem tuningowym

(ip)
Lexus TRD oferuje elementy zestawu aerodynamicznego dla Lexusa LC 500 i LC 500h. Przedni spojler będzie kosztował 1240 dolarów (ok. 4610 zł), nakładki progów 975 dolarów (ok. 3630 zł), tylny dyfuzor i spojlery boczne 1240 dolarów (ok. 4610 zł), zaś tylny spojler 800 dolarów (ok. 2980 zł). Za komplet 21-calowych, kutych felg ze stopów lekkich w komplecie z zestawem śrub trzeba zapłacić 6070 dolarów (ok. 22580 zł).Fot. TRD
Lexus TRD oferuje elementy zestawu aerodynamicznego dla Lexusa LC 500 i LC 500h. Przedni spojler będzie kosztował 1240 dolarów (ok. 4610 zł), nakładki progów 975 dolarów (ok. 3630 zł), tylny dyfuzor i spojlery boczne 1240 dolarów (ok. 4610 zł), zaś tylny spojler 800 dolarów (ok. 2980 zł). Za komplet 21-calowych, kutych felg ze stopów lekkich w komplecie z zestawem śrub trzeba zapłacić 6070 dolarów (ok. 22580 zł).Fot. TRD
Japońska firma TRD, dostawca fabrycznych rozwiązań tuningowych dla Lexusa, przygotowała zestaw akcesoriów do tuningu nowego flagowego coupe Lexus LC.

TRD oferuje elementy zestawu aerodynamicznego dla Lexusa LC 500 i LC 500h. Przedni spojler będzie kosztował 1240 dolarów (ok. 4610 zł), nakładki progów 975 dolarów (ok. 3630 zł), tylny dyfuzor i spojlery boczne 1240 dolarów (ok. 4610 zł), zaś tylny spojler 800 dolarów (ok. 2980 zł). Za komplet 21-calowych, kutych felg ze stopów lekkich w komplecie z zestawem śrub trzeba zapłacić 6070 dolarów (ok. 22580 zł).

Według producenta, montaż przedniego spojlera, podobnie jak nakładek progów, zajmuje trzy godziny, tylnego dyfuzora i spojlerów bocznych – dwie godziny, a tylnego spojlera – godzinę. Elementy, które będzie można zamawiać u dealerów Lexusa, objęte są trzyletnią gwarancją, licząc od dnia zamontowania na pojeździe.

Zobacz także: Oryginały, podróbki, a może po regeneracji - jakie wybrać części zamienne do auta?

Alfa Romeo Stelvio - sprawdzamy włoskiego SUV-a

Lexus LC produkowany jest w dwóch wersjach silnikowych. Hybrydowy Lexus LC 500h wykorzystuje 24-zaworowy, 3,5 litrowy silnik V6 8GR-FXS o mocy 299 KM przy 6600 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 348 Nm przy 4900 obr./min współpracujący z silnikiem elektrycznym. Napęd modelu LC 500 stanowi pięciolitrowy, wolnossący silnik o mocy 477,5 KM przy 7100 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 540 Nm przy 4800 obr./min, współpracujący z dziesięciobiegową przekładnią automatyczną o czasach przełączania biegów porównywalnych ze skrzyniami dwusprzęgłowymi.

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty