Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 36349 opinii. Oceń swoje auto Zamknij

Motociekawostki / Warto wiedzieć

Lexus RC 350 F Sport. Tuning na żywo

Data publikacji: Autor: (ip)

Lexus RC 350 F Sport

Specjalizująca się w tuningu Lexusa kalifornijska firma VIP Auto Salon przeprowadziła w mediach społecznościowych spektakularną akcję. W ciągu niecałych 10 godzin użytkownicy Facebooka mogli śledzić na żywo proces tuningu sportowego Lexusa RC 350 F Sport, mając przy tym wpływ na stosowane modyfikacje poprzez głosowanie.

Fot. Lexus Specjalizująca się w tuningu Lexusa kalifornijska firma VIP Auto Salon przeprowadziła w mediach społecznościowych spektakularną akcję. W ciągu niecałych 10 godzin użytkownicy Facebooka mogli śledzić na żywo proces tuningu sportowego Lexusa RC 350 F Sport, mając przy tym wpływ na stosowane modyfikacje poprzez głosowanie.

23 marca o godzinie ósmej rano czerwony Lexus RC 350 F Sport wjechał na podnośnik. Pierwszą czynnością było zdjęcie kół, następnie zdemontowano zawieszenie, by po wykonaniu niezbędnych pomiarów zainstalować wybrane przez widzów kolumny zawieszenia o regulowanej wysokości i charakterystyce. Fabryczny wydech zastąpiono sportowym wydechem A’Pexi, który oprócz oryginalnego wyglądu pozwala uzyskać nieco większą moc i zwracający uwagę dźwięk. Auto zyskało też specjalny sportowy dolot Injen, nowe, 20-calowe, aluminiowe felgi Vossen z niskoprofilowymi oponami Nitto oraz kubełkowe fotele Sparco.

Redakcja poleca:

Prawo jazdy. Najczęstsze błędy na egzaminie
Hatchback czy kombi. Jaki rodzaj nadwozia wybrać?
Testujemy sportowego SUV-a z Włoch

 Jednak najbardziej czasochłonną i spektakularną operacją była zmiana koloru nadwozia. Zamiast na nowo lakierować nadwozie, oklejono je wytrzymałą i elastyczną folią Oracal w wybranym przez widzów fluorescencyjno-żółtym kolorze. Wymagało to delikatnego zdjęcia wszystkich emblematów oraz demontażu wielu elementów, takich jak lusterka, klamki, lampy oraz najtrudniejszy do oklejenia przedni zderzak. Następnie powierzchnię nadwozia bardzo starannie umyto i wytarto. Odpowiednio przycięte arkusze folii naciągało kilka osób, podczas gdy inni pracownicy ogrzewali je palnikami, by zapewnić jej niezbędną elastyczność. Mimo pewnych problemów, udało się uzyskać idealnie gładką powierzchnię, dla niewprawnego oka nie do odróżnienia od lakieru.

 Wszystkie modyfikacje udało się zakończyć na pół godziny przed wyznaczonym czasem.

Zobacz też: Polonez, czyli ostatni seryjnie produkowany polski samochód Źródło: TVN Turbo/x-news

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Zobacz także

Tagi:

Brak komentarzy - napisz pierwszy

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Lexus RC-F zdjęcia

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Ogłoszenia z gratka.pl