Pod względem mechanicznym, limitowana wersja 911 bazuje na wersji Carrera S. Do jej napędu posłużył więc sześciocylindrowy silnik typu boxer, który generuje 395 KM. Moc przekazywana jest na tylną oś za pośrednictwem dwusprzęgłowej skrzyni biegów PDK. Klienci mają również do wyboru 7-stopniową przekładnię manualną. Wersja wyposażona w skrzynię PDK rozpędza się od 0 do 100 km/h w czasie 4,3 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 300 km/h. Wersja z przekładnią manualną osiąga pierwszą "setkę" 0,2 sekundy później.
Porsche wyposażyło limitowaną 911 w poszerzane nadwozie stylizowane na modelu Carrera 4, a także reflektory skrętne, zmodyfikowany układ wydechowy i aktywne zawieszenie PASM. Z zewnątrz, nowy model poznamy po 20-calowych, pięcioramiennych obręczach kół przywołujących skojarzenia z legendarnym modelem Fuchs, przeprojektowanych lusterkach bocznych i chromowanych akcentach nadwozia.
Wewnątrz, uwagę zwracają analogowe wskaźniki z zielonym podświetleniem. Jest to nawiązanie do pierwszej generacji 911, podobnie jak wzór tapicerki foteli i tylnej kanapy. Porsche postawiło na tradycyjne kształty i kolory, dlatego też w kabinie zabrakło włókna węglowego. Mamy za to połączenie skóry, chromu i szczotkowanego aluminium.
W Wielkiej Brytanii, ceny limitowanego Porsche 911 50 Years Edition będą się zaczynały od 92 tys. funtów. Na rynek trafią tylko 1963 egzemplarze tego pojazdu.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?