Limitowany Citroen C1 Connexion

(pp) źródło: autoevolution.com
Fot. Citroen
Fot. Citroen
Już za kilka tygodni w brytyjskich salonach sprzedaży Citroena pojawi się model C1 w specjalnej edycji Connexion. Co ciekawe, wyposażenie i konfiguracja tego pojazdu została sporządzona przez internautów.
Fot. Citroen
Fot. Citroen

Kilka tygodni temu brytyjski oddział Citroena ogłosił konkurs na portalu społecznościowym facebook, gdzie za pomocą specjalnej aplikacji, użytkownicy mogli skonfigurować swoją własną wersję C1. Spośród 24 tysięcy propozycji, francuska marka wybrała te opcje wyposażenia, które powtarzały się najczęściej. W ten sposób powstał model C1 Connexion.

Idealne auto według internautów, to 3-drzwiowa wersja w kolorze czarnym Caldera z czerwonymi dodatkami nadwozia oraz we wnętrzu. Z zewnątrz, auto otrzyma pakiet stylistyczny VTR oraz światła do jazdy dziennej typu LED. Pod jego maską będzie pracował, podstawowy, 1.0-litrowy motor benzynowy o mocy 68 KM. Z kolei o komfort pasażerów będą dbały elektrycznie sterowane szyby oraz klimatyzacja.

- "Nasz projekt spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem ze strony internautów. Otrzymaliśmy tysiące zgłoszeń i konfiguracji, dzięki czemu mogliśmy stworzyć tak unikatowe auto, jak C1 Connexion. Pojazd powinien trafić na rynek w ciągu najbliższych tygodni" - powiedziała Melina Kacherou-Carage, odpowiedzialna za marketing Citroena w Wielkiej Brytanii.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty