Kilka tygodni temu brytyjski oddział Citroena ogłosił konkurs na portalu społecznościowym facebook, gdzie za pomocą specjalnej aplikacji, użytkownicy mogli skonfigurować swoją własną wersję C1. Spośród 24 tysięcy propozycji, francuska marka wybrała te opcje wyposażenia, które powtarzały się najczęściej. W ten sposób powstał model C1 Connexion.
Idealne auto według internautów, to 3-drzwiowa wersja w kolorze czarnym Caldera z czerwonymi dodatkami nadwozia oraz we wnętrzu. Z zewnątrz, auto otrzyma pakiet stylistyczny VTR oraz światła do jazdy dziennej typu LED. Pod jego maską będzie pracował, podstawowy, 1.0-litrowy motor benzynowy o mocy 68 KM. Z kolei o komfort pasażerów będą dbały elektrycznie sterowane szyby oraz klimatyzacja.
- "Nasz projekt spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem ze strony internautów. Otrzymaliśmy tysiące zgłoszeń i konfiguracji, dzięki czemu mogliśmy stworzyć tak unikatowe auto, jak C1 Connexion. Pojazd powinien trafić na rynek w ciągu najbliższych tygodni" - powiedziała Melina Kacherou-Carage, odpowiedzialna za marketing Citroena w Wielkiej Brytanii.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?