Limitowany Abarth 695 Tributo Maserati

(pp)
Podczas salonu samochodowego w Genewie, na stoisku Abartha będziemy mogli zobaczyć limitowaną wersję modelu 500C. Tym razem, włoski producent postanowił złożyć hołd Maserati, prezentując edycję 695 Tributo Maserati.
Fot. Abarth
Fot. Abarth

Styliści Abartha starali się upodobnić swój najmniejszy model do aut włoskiego producenta sportowych samochodów. Nadwozie wszystkich 499 egzemplarzy limitowanej wersji będzie dostępne wyłącznie w kolorze Pontevecchio Bordeaux, pochodzącym z palety Maserati. Ponadto, 17-calowe koła również wzorowane są na obręczach dostępnych w m.in. modelu Gran Turismo. Za nimi kryją się potężne hamulce Brembo. Średnica tarcz na przedniej osi to aż 305 mm, a o odpowiednie hamowanie dbają czterotłoczkowe zaciski.

**CZYTAJ TAKŻE

Abarth 695 Tributo Ferrari dla kierowców Ferrari

**

Zmiany zaszły również w zawieszeniu i układzie wydechowym. Model 695 Tributo Maserati wyposażono w niższe i sztywniejsze zawieszenie oraz specjalne końcówki rur wydechowych, które stylizowano na obecnych modelach Maserati. Pod maską wyjątkowego Abartha odnajdziemy znaną już z innych modeli tej marki jednostkę o pojemności 1.4-litra z turbodoładowaniem. Osiąga ona moc 180 KM, która przekazywana jest na przednią oś za pośrednictwem półautomatycznej skrzyni biegów. Kierowca zmienia przełożenia dzięki łopatkom umieszczonym przy kierownicy.

Wewnątrz odnajdziemy luksusowe elementy wyposażenia, jak np. skórzana tapicerka Poltrona Frau, czy karbonowe wykończenie deski rozdzielczej.

Ceny tego auta nie są jeszcze znane.

Fot. Abarth
Fot. Abarth
Fot. Abarth
Fot. Abarth
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty