Wszystko
o samochodach

Wiadomości / Raporty

Luksusowe limuzyny. Co oferują marki premium?

Data publikacji: Autor: (mm/ip)

Lexus LS

Najnowsza, piąta odsłona luksusowej limuzyny Lexusa jest już w Polsce – pierwszy jej pokaz odbył się na początku sierpnia, a w ciągu najbliższego miesiąca samochód zostanie zaprezentowany w największych miastach kraju.

Nowy Lexus LS zyskał dynamiczną sylwetkę o długości 5,23 m przypominającą auta typu coupe – jest przy tym dłuższy i szerszy od poprzednika, a przy tym o 15 mm niższy. Pod maską wersji hybrydowej pracuje nowa jednostką Multi Stage Hybrid System – to połączenie benzynowego silnika V6 o pojemności 3,5 litra, silników elektrycznych oraz trwałych przekładni. Przyspieszenie LS 500h do 100 km/h zajmuje 5,4 s. Co więcej, samochód może poruszać się z prędkością nawet 140 km/h napędzany tylko silnikami elektrycznymi.

Ponieważ nowy LS jest niższy od swych poprzedników, w wersji z zawieszeniem pneumatycznym po raz pierwszy wprowadzono funkcję ułatwienia dostępu do samochodu. Po odblokowaniu drzwi przy użyciu elektronicznego kluczyka samochód nieco się podnosi, a boczne wyprofilowania fotela odchylają się, ułatwiając zajęcie miejsca za kierownicą.

Fot. Lexus Rynek samochodów klasy premium oferuje niezliczoną liczbę opcji wyposażenia i możliwości personalizacji danego egzemplarza – od szytej na zamówienie tapicerki po wersje pancerne zapewniające bezpieczeństwo podróżującym.

Do aut luksusowych zaliczymy samochody które są spełnieniem oczekiwań klientów liczących na ponadprzeciętny komfort podróżowania. Posiadanie we flocie firmowych pojazdów luksusowej limuzyny nie wiąże się tylko z komfortem – równie często chodzi o wizerunek.

Redakcja poleca:

Niechlubny rekord. 234 km/h na drodze ekspresowej
Za co policjant może odebrać prawo jazdy?
Najlepsze samochody za klika tysięcy złotych

Zobacz także: Volkswagen Passat Alltrack w naszym teście

Polecamy: Co ma do zaoferowania Volkswagen up!?

Z badania, które Kantar TNS przeprowadził na zlecenie Renault, wynika, że poza komfortem i poczuciem bezpieczeństwa dla kierowców liczy się też nowoczesność i nowinki technologiczne, w które jest wyposażony samochód. Kierowcy najczęściej wskazywali inteligentną nawigację, ekran dotykowy, aplikacje ułatwiające jazdę czy pełną integrację ze smartfonem jako te elementy, które najchętniej widzieliby w swoim samochodzie. To dla nich istotniejsze elementy niż posiadanie radia czy odtwarzacza CD. Za to ponad połowa Polaków deklaruje, że chce pełnej integracji ze smartfonem oraz możliwości korzystania z e-maila i komunikatorów dzięki urządzeniom zamontowanym w samochodzie.

Sprawdzamy komfortowe wyposażenie modeli klasy premium. Zapraszamy do poniższej galerii.

Lexus LS

Najnowsza, piąta odsłona luksusowej limuzyny Lexusa jest już w Polsce – pierwszy jej pokaz odbył się na początku sierpnia, a w ciągu najbliższego miesiąca samochód zostanie zaprezentowany w największych miastach kraju.

Nowy Lexus LS zyskał dynamiczną sylwetkę o długości 5,23 m przypominającą auta typu coupe – jest przy tym dłuższy i szerszy od poprzednika, a przy tym o 15 mm niższy. Pod maską wersji hybrydowej pracuje nowa jednostką Multi Stage Hybrid System – to połączenie benzynowego silnika V6 o pojemności 3,5 litra, silników elektrycznych oraz trwałych przekładni. Przyspieszenie LS 500h do 100 km/h zajmuje 5,4 s. Co więcej, samochód może poruszać się z prędkością nawet 140 km/h napędzany tylko silnikami elektrycznymi.

Ponieważ nowy LS jest niższy od swych poprzedników, w wersji z zawieszeniem pneumatycznym po raz pierwszy wprowadzono funkcję ułatwienia dostępu do samochodu. Po odblokowaniu drzwi przy użyciu elektronicznego kluczyka samochód nieco się podnosi, a boczne wyprofilowania fotela odchylają się, ułatwiając zajęcie miejsca za kierownicą.

Fot. Lexus

Lexus LS

Najnowsza, piąta odsłona luksusowej limuzyny Lexusa jest już w Polsce – pierwszy jej pokaz odbył się na początku sierpnia, a w ciągu najbliższego miesiąca samochód zostanie zaprezentowany w największych miastach kraju.

Nowy Lexus LS zyskał dynamiczną sylwetkę o długości 5,23 m przypominającą auta typu coupe – jest przy tym dłuższy i szerszy od poprzednika, a przy tym o 15 mm niższy. Pod maską wersji hybrydowej pracuje nowa jednostką Multi Stage Hybrid System – to połączenie benzynowego silnika V6 o pojemności 3,5 litra, silników elektrycznych oraz trwałych przekładni. Przyspieszenie LS 500h do 100 km/h zajmuje 5,4 s. Co więcej, samochód może poruszać się z prędkością nawet 140 km/h napędzany tylko silnikami elektrycznymi.

Ponieważ nowy LS jest niższy od swych poprzedników, w wersji z zawieszeniem pneumatycznym po raz pierwszy wprowadzono funkcję ułatwienia dostępu do samochodu. Po odblokowaniu drzwi przy użyciu elektronicznego kluczyka samochód nieco się podnosi, a boczne wyprofilowania fotela odchylają się, ułatwiając zajęcie miejsca za kierownicą.

Fot. Lexus

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • Ecik (gość)

    A kaj fałwej abo skoda super be?

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości