Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Maserati Levante. W Polsce od 372 tys. zł

(mm) TVN Turbo/x-news
Maserati Levante Nowy SUV Maserati opiera się na konstrukcji modeli Quattroporte i Ghibli. W zawieszeniu zastosowano dwuwahaczowy układ z przodu i wielowahaczowy z tyłu oraz system elektronicznego sterowania siłą tłumienia. Znalazły się tu równiż cztery amortyzatory pneumatyczne, oferujące pięć trybów jazdy (plus jeden dodatkowy do parkowania). Standardem jest samoblokujący mechanizm różnicowy z tyłu.Fot. Maserati
Maserati Levante Nowy SUV Maserati opiera się na konstrukcji modeli Quattroporte i Ghibli. W zawieszeniu zastosowano dwuwahaczowy układ z przodu i wielowahaczowy z tyłu oraz system elektronicznego sterowania siłą tłumienia. Znalazły się tu równiż cztery amortyzatory pneumatyczne, oferujące pięć trybów jazdy (plus jeden dodatkowy do parkowania). Standardem jest samoblokujący mechanizm różnicowy z tyłu.Fot. Maserati
Levante to pierwszy SUV w gamie Maserati. Samochód dołączy do modeli Quattroporte, Ghibli, GranTurismo i GranCabrio.
Maserati Levante Nowy SUV Maserati opiera się na konstrukcji modeli Quattroporte i Ghibli. W zawieszeniu zastosowano dwuwahaczowy układ z przodu i wielowahaczowy
Maserati Levante

Nowy SUV Maserati opiera się na konstrukcji modeli Quattroporte i Ghibli. W zawieszeniu zastosowano dwuwahaczowy układ z przodu i wielowahaczowy z tyłu oraz system elektronicznego sterowania siłą tłumienia. Znalazły się tu równiż cztery amortyzatory pneumatyczne, oferujące pięć trybów jazdy (plus jeden dodatkowy do parkowania). Standardem jest samoblokujący mechanizm różnicowy z tyłu.

Fot. Maserati

Podobnie jak w przypadku wielu modeli Maserati w przeszłości, nazwa nowego pojazdu została zainspirowania wiatrem: Levante (bora) to ciepły, śródziemnomorski wiatr, który w jednym momencie może z łagodnej bryzy zmienić się w trudny do odparcia żywioł.

Nowy SUV Maserati opiera się na konstrukcji modeli Quattroporte i Ghibli. W zawieszeniu zastosowano dwuwahaczowy układ z przodu i wielowahaczowy z tyłu oraz system elektronicznego sterowania siłą tłumienia. Znalazły się tu równiż cztery amortyzatory pneumatyczne, oferujące pięć trybów jazdy (plus jeden dodatkowy do parkowania). Standardem jest samoblokujący mechanizm różnicowy z tyłu.

W nowym Levante dostępnych jest wiele zaawansowanych układów wspomagania kierowcy, w tym adaptacyjny tempomat z automatyczną funkcją Start&Stop, system ostrzegania przed kolizją, automatyczny system wspomagania hamowania oraz system ostrzegania przed zjechaniem z pasa ruchu. Ponadto, oferowane są dwa pakiety dodatkowe – Luxury-Package oraz Sport-Pack. Każdy z nich obejmuje szereg dodatkowych elementów stylistycznych i technicznych.

463 843 zł musimy zapłacić za Levante S, który napędzany jest 3-litrową jednostką V6 biturbo generującą 430 KM. W tym przypadku prędkość maksymalna wynosi 264 km/h, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 5,2 s.

Dla porównania Porsche Macan z silnikiem o mocy 252 KM kosztuje 226 400 zł. Macan S340 KM to wydatek 283 968 zł

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty