Maserati Levante. W Polsce od 372 tys. zł

(mm) TVN Turbo/x-news
Maserati Levante Nowy SUV Maserati opiera się na konstrukcji modeli Quattroporte i Ghibli. W zawieszeniu zastosowano dwuwahaczowy układ z przodu i wielowahaczowy z tyłu oraz system elektronicznego sterowania siłą tłumienia. Znalazły się tu równiż cztery amortyzatory pneumatyczne, oferujące pięć trybów jazdy (plus jeden dodatkowy do parkowania). Standardem jest samoblokujący mechanizm różnicowy z tyłu.Fot. Maserati
Maserati Levante Nowy SUV Maserati opiera się na konstrukcji modeli Quattroporte i Ghibli. W zawieszeniu zastosowano dwuwahaczowy układ z przodu i wielowahaczowy z tyłu oraz system elektronicznego sterowania siłą tłumienia. Znalazły się tu równiż cztery amortyzatory pneumatyczne, oferujące pięć trybów jazdy (plus jeden dodatkowy do parkowania). Standardem jest samoblokujący mechanizm różnicowy z tyłu.Fot. Maserati
Levante to pierwszy SUV w gamie Maserati. Samochód dołączy do modeli Quattroporte, Ghibli, GranTurismo i GranCabrio.
Maserati Levante Nowy SUV Maserati opiera się na konstrukcji modeli Quattroporte i Ghibli. W zawieszeniu zastosowano dwuwahaczowy układ z przodu i wielowahaczowy
Maserati Levante

Nowy SUV Maserati opiera się na konstrukcji modeli Quattroporte i Ghibli. W zawieszeniu zastosowano dwuwahaczowy układ z przodu i wielowahaczowy z tyłu oraz system elektronicznego sterowania siłą tłumienia. Znalazły się tu równiż cztery amortyzatory pneumatyczne, oferujące pięć trybów jazdy (plus jeden dodatkowy do parkowania). Standardem jest samoblokujący mechanizm różnicowy z tyłu.

Fot. Maserati

Podobnie jak w przypadku wielu modeli Maserati w przeszłości, nazwa nowego pojazdu została zainspirowania wiatrem: Levante (bora) to ciepły, śródziemnomorski wiatr, który w jednym momencie może z łagodnej bryzy zmienić się w trudny do odparcia żywioł.

Nowy SUV Maserati opiera się na konstrukcji modeli Quattroporte i Ghibli. W zawieszeniu zastosowano dwuwahaczowy układ z przodu i wielowahaczowy z tyłu oraz system elektronicznego sterowania siłą tłumienia. Znalazły się tu równiż cztery amortyzatory pneumatyczne, oferujące pięć trybów jazdy (plus jeden dodatkowy do parkowania). Standardem jest samoblokujący mechanizm różnicowy z tyłu.

W nowym Levante dostępnych jest wiele zaawansowanych układów wspomagania kierowcy, w tym adaptacyjny tempomat z automatyczną funkcją Start&Stop, system ostrzegania przed kolizją, automatyczny system wspomagania hamowania oraz system ostrzegania przed zjechaniem z pasa ruchu. Ponadto, oferowane są dwa pakiety dodatkowe – Luxury-Package oraz Sport-Pack. Każdy z nich obejmuje szereg dodatkowych elementów stylistycznych i technicznych.

463 843 zł musimy zapłacić za Levante S, który napędzany jest 3-litrową jednostką V6 biturbo generującą 430 KM. W tym przypadku prędkość maksymalna wynosi 264 km/h, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 5,2 s.

Dla porównania Porsche Macan z silnikiem o mocy 252 KM kosztuje 226 400 zł. Macan S340 KM to wydatek 283 968 zł

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty