Masz taki smartfon? Możesz mieć problem, aby zapłacić za przejazd
Data publikacji: Autor: Mariusz Michalak

Zobacz także: Tak prezentuje się Rolls-Royce Cullinan
Data publikacji: Autor: Mariusz Michalak
Zobacz także: Tak prezentuje się Rolls-Royce Cullinan
Od 1 grudnia przejedziesz odcinkami A2 Konin-Stryków i A4 Wrocław-Sośnica bez czekania przy szlabanie. Kierowcy opłacą przejazd z wykorzystaniem rządowej aplikacji lub partnerskich sieci dystrybucji.
System e-TOLL obowiązuje już kierowców pojazdów ciężarowych od 1 października 2021 roku. Pierwsze doświadczenia praktyczne wykazały jednak mnóstwo kłopotów związanych z przejściem z viaTOLL na e-TOLL, m.in. brak kompatybilności z urządzeniami ZSL i OBU. Tymczasem już od 1 grudnia tego roku zmiany będą dotyczyć także kierowców osobówek. Autostradą A2 i A4 przejedziemy bez szlabanów, ale zanim to nastąpi, lepiej się do tego dobrze przygotować, by uniknąć sporej dawki nerwów i stresu przed przejazdem
Od 1 października będzie działał już tylko jeden system poboru opłat drogowych e-TOLL. To rewolucja dla polskich przewoźników, którzy do tej pory za przejazd drogami płacili poprzez viaTOLL. Zmiana system poboru opłat drogowych dotyczy ponad 1,2 mln pojazdów. Wymaga montażu nowych urządzeń lub modyfikacji obecnych. Firmy transportowe już powinny ich szukać, bo producentów, którzy dostali akredytację od Krajowej Administracji Skarbowej jest niewielu i może ich brakować na rynku. - Nasze urządzenia są kompatybilne z nowym systemem poboru opłat, a po ich pomyślnych testach dostaliśmy od KAS zgodę na ich integrację z e–TOLL – podkreśla Tomasz Biernat, dyrektor IT w Grupie INELO.
Tagi: aplikacja e-Toll e-TOLL opłaty drogowe pobór opłat
E-toll jest do bani.sa lepsze aplikacje
E-toll jest do bani.sa lepsze aplikacje
Będę przekraczać na aplikację Iko jest taka możliwość.
Na chwilę obecną mój telefon pobrał aplikację, złożył meldunek do US i tyle
Kia Sportage 1.6 T-GDI MHEV 150 KM vs Skoda Karoq 1.5 TSI ACT 150 KM. Porównanie crossoverów w optymalnych wersjach
Seat Arona. Testujemy najmocniejszą wersję auta!
Fiat 500X & Tipo Hybrid. Pierwsza jazda, wrażenia, spalanie, ceny i wyposażenie
Renault Arkana. Czy ta hybryda jest warta swojej ceny? Sprawdzamy dla kogo jest to auto
Ford Pro. Znacznie więcej niż samochód dostawczy
Jaguar E-Pace 2.0 D i4 204 KM. Ile pali?
Sprzedaż nowych aut. Katastrofalna sytuacja. W tych krajach jest najgorzej
Toyota CH-R. Która wersja jest najpopularniejsza? Będziesz zaskoczony
Używana Honda Jazz III (2013 – 2020). Poznaj jej wady i zalety
To już 7 na 10 aut wyjeżdżających z polskich salonów. Kilka lat temu było to nie do pomyślenia