W niektórych samochodach może wystąpić niedostateczne uszczelnienie jednego z konektorów przedniej wiązki elektrycznej, do
którego podłączony jest moduł sterujący świec żarowych. Ze względu na miejsce jego instalacji w konektorze podczas jazdy w deszczu i/lub mycia pojazdu może zbierać się woda, a następnie dostawanie się tej wody do wnętrza modułu sterującego świec żarowych.
Jeśli woda dostanie się do środka modułu, to spowoduje korozję jego obwodów elektronicznych i elektrycznych. W najgorszym przypadku może nastąpić przegrzanie i nadtopienie/stopienie się modułu, a nawet zapłon.
Lista numerów VIN aut objętych kampanią naprawczą w załączniku.
źródło: UOKiK
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?