Większa jednostka napędowa samochodu ma pojemność dwóch litrów i osiąga moc 160 KM przy 6700 obr./min. Tym razem tuner postawił na turbosprężarkę Garrett. Zainstalowana została także międzystopniowa chłodnica powietrza doładowującego oraz zdecydowano się na nowe ECU. Auto zyskało również inny kolektor dolotowy i bardziej sportowy układ wylotowy z zaworem regulacyjnym.
Modyfikacje sprawiły, że pod maską znajduje się teraz dodatkowe 108 KM, a moment obrotowy z 188 Nm wzrósł do 308 Nm. Znacznie polepszyło się także przyspieszenie do 100 km/h. Wcześniej wynosiło 8,90 s, a teraz Mazda MX-5 rozpędza się do "setki" w 4,90 s. Jej prędkość maksymalna to 240 km/h.
O tym, że mamy do czynienia ze zmodyfikowaną wersją, dowiemy się z naklejki nalepionej po lewej stronie na klapie bagażnika. Wiadomo, że powstanie 100 egzemplarzy samochodu.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?