McLaren wykorzystał prestiżową imprezę Pebble Beach Concours d'Elegance do promocji swojego najnowszego modelu MP4-12C, który właśnie wchodzi na amerykański rynek.
Już od dłuższego czasu firma Mclaren prezentuje swój nowy model, wykorzystując do tego znane imprezy motoryzacyjne. Wydarzenia takie jak Goodwood Festival of Speed, czy Concours d'Elegance skupiają uwagę nie tylko dziennikarzy i kolekcjonerów, ale również zamożną śmietankę towarzyską. Istnieje więc szansa, iż zupełnie przypadkowy klient zdecyduje się na MP4-12C pod wpływem impulsu, zauroczony atmosferą święta motoryzacji na kalifornijskim klifie.
Producent drogowego bolidu zadbał o odpowiednią oprawę. Samochód oglądał Arnold Schwarzenegger i słynny prezenter Jay Leno. Ten drugi posiada już w swojej kolekcji poprzedniego McLarena F1.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?