Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC. Kompaktowy SUV

(mm) / Mototarget.pl
Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC3-litrowy silnik V6 biturbo pod maską GLC 43 4MATIC osiąga moc 367 KM i 520 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To jedyna 6-cylindrowa jednostka dostępna w GLC, znana już z innych modeli Mercedes-AMG. GLC 43 4MATIC przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 4,9 s, a jego prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h.Fot. Mercedes-Benz
Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC3-litrowy silnik V6 biturbo pod maską GLC 43 4MATIC osiąga moc 367 KM i 520 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To jedyna 6-cylindrowa jednostka dostępna w GLC, znana już z innych modeli Mercedes-AMG. GLC 43 4MATIC przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 4,9 s, a jego prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h.Fot. Mercedes-Benz
W gamie Mercedesa GLC, średniej wielkości SUV-a spod znaku trójramiennej gwiazdy, debiutuje szczególnie dynamiczny wariant - Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC.
Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC3-litrowy silnik V6 biturbo pod maską GLC 43 4MATIC osiąga moc 367 KM i 520 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To jedyna 6-cylindrowa
Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC

3-litrowy silnik V6 biturbo pod maską GLC 43 4MATIC osiąga moc 367 KM i 520 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To jedyna 6-cylindrowa jednostka dostępna w GLC, znana już z innych modeli Mercedes-AMG. GLC 43 4MATIC przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 4,9 s, a jego prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h.

Fot. Mercedes-Benz

3-litrowy silnik V6 biturbo o mocy 367 KM, automatyczna przekładnia 9G-TRONIC o skróconym czasie zmiany przełożeń i sportowy napęd na obie osie AMG 4MATIC, kierujący większość momentu obrotowego na tylne koła, a także charakterystyczny design i specjalnie zestrojone zawieszenie na bazie układu AIR BODY CONTROL z aktywną regulacją tłumienia. Tak krótko można scharakteryzować Mercedesa-AMG GLC 43 4MATIC

3-litrowy silnik V6 biturbo pod maską GLC 43 4MATIC osiąga moc 367 KM i 520 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To jedyna 6-cylindrowa jednostka dostępna w GLC, znana już z innych modeli Mercedes-AMG. GLC 43 4MATIC przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 4,9 s, a jego prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h.

Stylizacja GLC 43 4MATIC bazuje na zewnętrznym pakiecie AMG. Uwagę zwracają wykończone na wysoki połysk akcenty - diamentowy wlot powietrza z chromowanymi „szpilkami”, boczne wloty powietrza w zderzaku przedzielone srebrnymi listwami i splitter w tym samym kolorze, zapewniający optymalny dopływ powietrza do chłodnic. W profilu GLC 43 4MATIC dominują lakierowane na czarno, 19-calowe obręcze AMG z pięcioma podwójnymi ramionami. Zaopatrzono je w mieszane ogumienie: z przodu w rozmiarze 235/55 R 19 z felgami 8 J x 19, a z tyłu - 255/50 R 19 z felgami 9 J x 19. Zakres modyfikacji uzupełniają obudowy bocznych lusterek w kolorze czarnym i srebrne emblematy „BITURBO 4MATIC” na przednich błotnikach. Z tyłu sportową naturę GLC 43 4MATIC zdradzają dwie podwójne końcówki układu wydechowego i charakterystyczny dla wersji AMG tylny zderzak ze srebrnymi dodatkami.

Swoją premierę Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC świętował podczas salonu samochodowego w Nowym Jorku. Sprzedaż modelu rozpocznie się 11 kwietnia br. Pierwsze egzemplarze trafią do dealerów w czerwcu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty