Standardowo za napęd auta odpowiada silnik turbo o pojemności 2.0 l, który produkuje 360 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. Napęd trafia na wszystkie koła za pośrednictwem układu 4MATIC.
Tuner zmienił mapy w pamięci ECU, dzięki czemu daje nabywcom możliwość wyboru trzech wariantów różniących się parametrami. W pierwszym z nich klient otrzymuje jednostkę napędową, która może generować 385 KM i 485 Nm. W drugiej wersji silnik osiąga 405 KM i 490 Nm, a w najmocniejszej odmianie generuje 445 KM i 535 Nm.
Posaidon oferuje także możliwość zdjęcia elektronicznej blokady prędkości, która pozwala się rozpędzić do 250 km/h.
Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?