Jednostka została wyposażona w dwie turbosprężarki i może dostarczyć 510 KM przy 6250 obr./min, a maksymalny moment obrotowy to 650 Nm dostępnych w zakresie od 1750 do 4750 obr./min.
Motor jest o o 88 mm krótszy niż jego 6,2-litrowy poprzednik i waży 209 kg. Zastosowanie odpowiednich materiałów pozwoliło poprawić wydajność cieplną jednostki napędowej, a aby polepszyć rozkład masy, obie turbiny zostały umieszczone na bloku silnika.
Jednostka trafi pod maskę Mercedesa AMG GT, a będzie odpowiadała również za napęd nowego C63 AMG.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?