Mercedes-Benz GLA 45 AMG po tuningu. Co zmieniono?

(mm)
Oprócz zmian jednostki napędowej zdecydowano się przestylizować zderzak oraz obniżyć zawieszenie o 30 mm. Uwagę zwracają także 20-calowe felgi / Fot. VÄTH
Oprócz zmian jednostki napędowej zdecydowano się przestylizować zderzak oraz obniżyć zawieszenie o 30 mm. Uwagę zwracają także 20-calowe felgi / Fot. VÄTH
Niemiecki tuner VÄTH postanowił zmodyfikować Mercedesa GLA 45 AMG. Co zmienił i jak auto prezentuje się po metamorfozie?
Oprócz zmian jednostki napędowej zdecydowano się przestylizować zderzak oraz obniżyć zawieszenie o 30 mm. Uwagę zwracają także 20-calowe felgi / Fot.
Oprócz zmian jednostki napędowej zdecydowano się przestylizować zderzak oraz obniżyć zawieszenie o 30 mm. Uwagę zwracają także 20-calowe felgi / Fot. VÄTH

Standardowo silnik dostarcza 381 KM. Pierwszy z zaproponowanych pakietów podnosi moc do 395 KM i 485 Nm, a drugi oferuje już 446 KM i 539 Nm. W pierwszym przypadku maksymalnie możemy rozpędzić się do 280 km/h, a przy mocniejszej odmianie, osiągni nie zostały podane.

Oprócz zmian jednostki napędowej zdecydowano się przestylizować zderzak oraz obniżyć zawieszenie o 30 mm. Uwagę zwracają także 20-calowe felgi.

We wnętrzu można wybrać dodatki wykonane z włókna węglowego, skóry i metalu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty