Mercedes najbardziej wartościową europejską marką

(ip)
Fot. Mercedes
Fot. Mercedes
Mercedes-Benz po raz kolejny został uznany za najbardziej wartościową markę samochodów premium na świecie. W rankingu „Best Global Brands 2011” firma spod znaku "trójramiennej gwiazdy" zajęła, podobnie jak przed rokiem dwunaste miejsce.

Mercedes-Benz po raz kolejny został uznany za najbardziej wartościową markę samochodów premium na świecie. W rankingu "Best Global Brands 2011" firma spod znaku "trójramiennej gwiazdy" zajęła, podobnie jak przed rokiem dwunaste miejsce.

Fot. Mercedes
Fot. Mercedes

W przygotowanym przez prestiżową firmę doradczą Interbrand Zintzmeyer & Lux zestawieniu, niemiecki koncern został uznany również za najbardziej wartościową spośród marek europejskich. Wartość marki szacowana jest na około 27,46 mld dolarów, co oznacza 9-procentowy wzrost w porównaniu do wyniku sprzed roku. Wycena wartości marki Mercedes-Benz rośnie nieprzerwanie od 2009 roku.

**CZYTAJ TAKŻE

Wyjątkowy Mercedes 300 SL odnaleziony w szopieMercedes rozpoczął produkcję nowego Actrosa

**

Skuteczne reagowanie na potrzeby rynku i nowatorskie rozwiązania w dziedzinie zrównoważonego transportu są według autorów badania głównym powodem sukcesu Mercedesa-Benza.

"Best Global Brands" to coroczny ranking 100 najbardziej wartościowych marek świata. Powstaje w oparciu o wyniki finansowe firm, udział marek w generowaniu zysków oraz ich atrakcyjność w oczach konsumentów.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty