Mercedes-Benz po raz kolejny został uznany za najbardziej wartościową markę samochodów premium na świecie. W rankingu "Best Global Brands 2011" firma spod znaku "trójramiennej gwiazdy" zajęła, podobnie jak przed rokiem dwunaste miejsce.
W przygotowanym przez prestiżową firmę doradczą Interbrand Zintzmeyer & Lux zestawieniu, niemiecki koncern został uznany również za najbardziej wartościową spośród marek europejskich. Wartość marki szacowana jest na około 27,46 mld dolarów, co oznacza 9-procentowy wzrost w porównaniu do wyniku sprzed roku. Wycena wartości marki Mercedes-Benz rośnie nieprzerwanie od 2009 roku.
**CZYTAJ TAKŻE
Wyjątkowy Mercedes 300 SL odnaleziony w szopieMercedes rozpoczął produkcję nowego Actrosa**
Skuteczne reagowanie na potrzeby rynku i nowatorskie rozwiązania w dziedzinie zrównoważonego transportu są według autorów badania głównym powodem sukcesu Mercedesa-Benza.
"Best Global Brands" to coroczny ranking 100 najbardziej wartościowych marek świata. Powstaje w oparciu o wyniki finansowe firm, udział marek w generowaniu zysków oraz ich atrakcyjność w oczach konsumentów.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?