Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 37033 opinie. Oceń swoje auto Zamknij

Aktualności / Informacje

MG3 wyjedzie z fabryki na Goodyearach

Data publikacji: Autor: (ip)

MG3 na oponach Goodyearach, Fot: Goodyear
Marka MG wybrała firmę Goodyear na wyłącznego dostawcę opon dla nowego MG3 w Europie. Najnowszy model miejskiego auta opuści fabrykę na oponach Goodyear EfficientGrip Performance w rozmiarze 195/55R16 87V. Przed wyborem dostawcy, opony Goodyeara poddano testom porównawczym z produktami innych marek.

Najważniejsze właściwości opony wybranej przez MG, w tym niskie opory toczenia i doskonała przyczepność na mokrej MG3 na oponach Goodyearach, Fot: Goodyear
nawierzchni, pasują do charakterystyki nowego pojazdu. Jest on bowiem przede wszystkim ekonomicznym i przyjaznym dla  środowiska samochodem skierowanym do kierowców, którzy szukają auta modnego i dającego radość z jazdy.

Opony EfficientGrip Performance, dostępne w 56 rozmiarach i typach, osiągają jedne z najwyższych ocen w ramach europejskiego systemu etykietowania opon, w tym kategorię A w zakresie przyczepności na mokrej nawierzchni i kategorię B pod względem oporów toczenia .

MG3 na oponach Goodyearach, Fot: Goodyear
EfficientGrip Performance wyposażono również w szereg zaawansowanych technologii. Należy do nich system WearControl, dzięki któremu bieżnik pracuje równomiernie, co przekłada się na zoptymalizowaną przyczepność na mokrej nawierzchni i niższe opory toczenia przez cały okres eksploatacji opony.

Niskie opory toczenia, a przez to niższe zużycie paliwa, jest możliwe dzięki zastosowaniu specjalnej mieszanki bieżnika, która ogranicza nagrzewanie się dolnej części ściany bocznej, obniżając tym samym opór między oponą a drogą. Zaawansowana warstwa CoolCushion również pomaga obniżać temperaturę pracy opony, co przekłada się na osiąganie przez nią wysokich ocen na etykiecie. Zoptymalizowany układ bloków barkowych i bardzo cienkie rowki zapewniają jeszcze niższy poziom hałasu.



Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • bryan (gość)

    Figa z makiem... Raczej przyciśnięty producent opon wybrało bo jest ostra konkurencja i producent aut powiedzmy kupi za oponę jedną piątą część z tego co w cenie producencko-hurtowej. Przyczyn może być wiele, ale jedno wiem, bardzo rzadko przy kupnie nowego auta z salonu można wybrać konkretną markę opony. Dealerzy co raz częściej są skłonni by nowe auto do odbioru w salonie ma opony jakie akurat klient chciał. Co do całorocznych to zdecydowanie odrzucają oczywiście są wyjątki, ale raczej w terenowych typu mud+snow. Goodyer, Pirelli - jestem ogólnie zadowolony, a które i w jakich parametrach nie zdradzę za darmo rzecz jasna bo ponosiłem np. koszt na próbach w jezdzie..., a nowe np.niektóre chińskie opony, to dobre może powiedzmy na zabezpieczenie wyścigowych torów gokartowych i nie traktuję tu żaden jakiś żart.

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

MG dane techniczne

Wszystkie dane techniczne

Top 5 motofaktów

Premiery i nowości

Ogłoszenia z gratka.pl