Mitsubishi L200 2016. W Polsce od 109 990 zł

(mm/ip)
Mitsubishi L200 Nowy model już w standardzie dostępny z napędem na 4 koła, jest oferowany w 4 opcjach wyposażenia, z dwoma silnikami, 2 rodzajami skrzyni biegów i w 2 wersjach nadwozia i 8 kolorach a ceny tego pojazdu zaczynają się od 109 990 zł.Fot. Mitsubishi
Mitsubishi L200 Nowy model już w standardzie dostępny z napędem na 4 koła, jest oferowany w 4 opcjach wyposażenia, z dwoma silnikami, 2 rodzajami skrzyni biegów i w 2 wersjach nadwozia i 8 kolorach a ceny tego pojazdu zaczynają się od 109 990 zł.Fot. Mitsubishi
W polskich salonach Mitsubishi Motors zadebiutowała właśnie pełna gama zupełnie nowej, 5. generacji pickupa Mitsubishi L200 2016. Nowy model już w standardzie dostępny z napędem na 4 koła, jest oferowany w 4 opcjach wyposażenia, z dwoma silnikami, 2 rodzajami skrzyni biegów i w 2 wersjach nadwozia, 8 kolorach, a ceny tego pojazdu zaczynają się od 109 990 zł.
Mitsubishi L200 Nowy model już w standardzie dostępny z napędem na 4 koła, jest oferowany w 4 opcjach wyposażenia, z dwoma silnikami, 2 rodzajami skrzyni
Mitsubishi L200

Nowy model już w standardzie dostępny z napędem na 4 koła, jest oferowany w 4 opcjach wyposażenia, z dwoma silnikami, 2 rodzajami skrzyni biegów i w 2 wersjach nadwozia i 8 kolorach a ceny tego pojazdu zaczynają się od 109 990 zł.

Fot. Mitsubishi

Mitsubishi L200 5. serii jest całkowicie nową konstrukcją. L200 piątej generacji cechuje muskularna stylistyka nadwozia zbudowanego na nowej ramie konstrukcyjnej. Pojazd może pochwalić się najmniejszym promieniem skrętu w tym segmencie pojazdów, wynoszącym 5,9 m i konkurencyjną długością przestrzeni ładunkowej, która stanowi aż 29,2% długości samochodu. Indywidualnie zaprojektowana dla każdej wersji nadwoziowej skrzynia ładunkowa jest zgrabnie wtopiona w bryłę pojazdu, a dzięki wyżej poprowadzonym górnym krawędziom skrzyni, uniknięto utraty objętości ładunkowej. Dynamiczny wygląd samochodu wzmocniono dodatkowo trójwymiarową głębią tylnej ściany skrzyni ładunkowej i “zawinięciem” na bokach skrzyni tylnych lamp zespolonych.

Nowe L200 oferuje opracowany przez MMC stały napęd wszystkich kół "Super Select 4WD II" z reduktorem, który jest teraz załączany za pomocą obrotowego elektronicznego przełącznika na konsoli środkowej. Dodatkowo uzyskano podział momentu napędowego w proporcji 40:60, co poprawiło własności jezdne samochodu.

Oryginalnie opracowany dla modelu Pajero, system Super Select (obecnie “Super Select 4WD-II”) firmy Mitsubishi Motors pozwala kierowcy na wybór najwłaściwszego trybu pracy w zależności od warunków terenowych i innych czynników zaobserwowanych przez kierowcę. Możliwe jest przełączanie pomiędzy trybami jazdy 2WD i 4WD bez zatrzymywania samochodu (przy prędkości poniżej 100 km/h), bez względu na aktualny rodzaj nawierzchni. Dużym atutem systemu Super Select jest ustawienie “4H” stałego napędu 4WD, czyli możliwość korzystania z niego przy dowolnej prędkości jazdy i na dowolnym rodzaju nawierzchni.

Mitsubishi L200 Nowy model już w standardzie dostępny z napędem na 4 koła, jest oferowany w 4 opcjach wyposażenia, z dwoma silnikami, 2 rodzajami skrzyni
Mitsubishi L200

Nowy model już w standardzie dostępny z napędem na 4 koła, jest oferowany w 4 opcjach wyposażenia, z dwoma silnikami, 2 rodzajami skrzyni biegów i w 2 wersjach nadwozia i 8 kolorach a ceny tego pojazdu zaczynają się od 109 990 zł.

Fot. Mitsubishi

Nowe Mitsubishi L200 napędzają Diesla o pojemności 2,4 litra i mocy 154 KM oraz 181 KM z systemem zmiennych faz rozrządu. To najnowsze z nowoczesnej rodziny silników “4N15”. Silniki wykonane w całości z aluminium, wyposażono w dwa wałki rozrządu w głowicy (DOHC), 4 cylindry, 16 zaworów i bezpośredni wtrysk paliwa common rail. Zapewniając dobrą dynamikę i potężny moment obrotowy (380 Nm przy 1500-2500 obr. i 430 Nm przy 2500 obr.), nowe silniki Mitsubishi L200 są bardzo oszczędne - spalają od 5,7 do 8,4 l. na 100 km, emitując jedynie 150 - 220 g/km CO2.

Celem jak najlepszego wykorzystania możliwości silników MIVEC Diesel, w MMC opracowano dwie nowe, wysokowytrzymałe przekładnie (heavy-duty) przeznaczone do 5. serii modelu L200. Pierwszą z nich jest całkowicie nowa 6-biegowa przekładnia manualna. Przewidziana została także 5-biegowa przekładnia automatyczna z sekwencyjnym trybem pracy ”Sport”.

Kabina nowego Mitsubishi L200 jest większa niż poprzednio, z przodu więcej jest miejsca nad głowami, większa jest też szerokość samochodu na wysokości ramion, a z tyłu wzrosła ilość miejsca na nogi. W L200 w wersji Double Cab pasażerowie podróżujący z tyłu otrzymają dodatkowo bardziej odchylone do tyłu oparcia siedzeń.

W podstawowej wersji Invite Club Cab znajdziemy napęd na 4 koła, blokadę tylnego mechanizmu różnicowego, klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby, wielofunkcyjny wyświetlacz, radioodtwarzacz CD/MP3 2DIN, gniazdo USB, zdalnie sterowany zamek centralny oraz  7 systemów bezpieczeństwa – ABS z EBD, system stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji, wspomaganie ruszania na wzniesieniu, układ stabilizacji toru jazdy przyczepy, wspomaganie hamowania, system priorytetu hamulca, układ ostrzegania o nagłym hamowaniu a także przednie poduszki bezpieczeństwa i wzmocnienia w przednich drzwiach.  Specyfikacja 5-osobowej wersji Invite Double Cab oferuje ponadto tempomat ze sterowaniem w kierownicy, 7 poduszek bezpieczeństwa w tym kolanową i system mocowania fotelików dziecięcych ISO-FIX na tylnej kanapie. 

Ceny nowego Mitsubishi L200 2016 zaczynają się od 109 990 zł.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty