Wszystko
o samochodach

Samochody / Testy

Mitsubishi Lancer Evolution VII

Data publikacji: Autor: (ms)

Tym samochodem z całą pewnością nie jeździ się po zakupy!

Tym samochodem z całą pewnością nie jeździ się po zakupy. Trudno w nim także o przyjemność prowadzenia żółwim tempem w wielkomiejskich korkach.

Polska premiera Lancera Evolution VII odbyła się pod koniec ubiegłego roku. Ten wyczynowy sedan bazuje na modelu Lancer Cedia.
Znany z poprzedniego modelu silnik został w znacznym stopniu zmodyfikowany. Przekonstruowana została turbosprężarka, zwiększono chłodnicę powietrza i o 20 procent zmniejszono opory ssania w kolektorze ssącym poprzez zmianę jego kształtu. W efekcie silnik uzyskuje maksymalny moment obrotowy 383 Nm przy 3500 obrotów na minutę, jest to najlepszy wynik w tej klasie samochodów.
Kierowca może wybrać jeden z trzech typów nawierzchni: asfaltową, szutrową lub pokrytą śniegiem. Nowe opony o rozmiarze 235/45/17 zapewniają przyczepność w czasie skrętów nawet z dużym przeciążeniem.

Mitshubishi Lancer Evo VII wyposażony jest w 16 zaworowy silnik o pojemności 1997 cm3 z intercoolerem i turbosprężarką. Osiąga moc 280 KM przy 6500 obr./min. Auto rozpędza się do 100 km/h w 4,8 sekundy, jego prędkość maksymalna wynosi 253 km/h.

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Tagi:

Brak komentarzy - napisz pierwszy

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości