Wszystko
o samochodach

Premiery / Samochody osobowe

Moc w Astrze

Data publikacji: Autor: (mp)

Fot. Opel Astra OPC to odpowiedź Opla na Volkswagena Golfa GTI. Samochód ma przyciągać uwagę wyglądem i zachwycać osiągami.

Astra OPC to odpowiedź Opla na Volkswagena Golfa GTI. Samochód ma przyciągać uwagę wyglądem, zachwycać osiągami i nie drenować kieszeni jak supersportowe auta.

 

Z zewnątrz Astrę OPC wyróżniają poszerzone wloty powietrza, osłona chłodnicy w kształcie plastra miodu oraz przedni zderzak ze światłami przeciwmgielnymi. Z tyłu zamontowano duży spojler, a końcówkę rury wydechowej umieszczono centralnie. Fot. Opel

 

Modyfikacjom poddano także wnętrze Astry. Fotele zmieniono na sportowe dostępne w dwukolorowej wersji materiałowo-skórzanej lub całkowicie obite skórą. Siedziska są niebieskie Fot. Opel lub srebrne, a boczne części i zagłówki – matowo czarne. Zegary o czarnych tarczach i niebieskich wskaźnikach mają chromowane obwódki.

 

Astra OPC porusza się na 18-calowych obręczach z lekkich stopów. W opcji dostępne są 19-calowe.

 

Samochód napędza 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy o mocy 240 KM. Jednostkę napędową przygotowano w oparciu o najmocniejszą, 200-konną Fot. Opel oferowaną w „cywilnej” Astrze. W ośrodku Opel Performance Center (OPC) zwiększono jej moc poprzez zmiany w układzie dolotowym i kolektorze wylotowym, modyfikację turbosprężarki i systemu wtrysku. Wyposażona w 6-stopniową ręczną skrzynię biegów Astra OPC rozpędza się od 0 do 100 km/h w czasie poniżej siedmiu sekund i osiąga prędkość maksymalną przekraczającą 240 km/h.

 

Nowa Astra OPC zadebiutuje podczas genewskiego salonu samochodowego rozpoczynającego się 1 marca.

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Brak komentarzy - napisz pierwszy

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości