Wszystko
o samochodach

Motocykle / Motocykle

Moto Guzzi California EV

Data publikacji: Autor: Tadeusz Suchomski

Źródłem sukcesu są także poszczególne jego elementy, których nie spotyka się w innych cruiserach. Wymienić należy teleskopy Marzocchi, tylne amortyzatory WP i seryjny amortyzator skrętu.

Jednostka napędowa
Moto Guzzi wyposażono w czterosuwowy, chłodzony powietrzem, dwucylindrowy, widlasty silnik o pojemności 1064 ccm i mocy 74 KM. Cechą szczególną jest zastosowanie hydraulicznych popychaczy samoczynnie kasujących luz zaworowy.

Zawieszenie i hamulce
Przednie zawieszenie wyposażono w teleskopy Marzocchi o rurach nośnych 45 mm i skoku koła 140 mm. Tylne zawieszenie to wahacz stalowy o skoku koła 89 mm. Niespotykanym w tego typu motocyklu jest zastosowanie hydraulicznego amortyzatora skrętu.
Hamulec przedni to imponujące wielkością tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm, które współpracują z czterotłoczkowymi zaciskami Brembo. Tylni to pojedynczy tarczowy o średnicy 282 mm i zacisk dwutłoczkowy.

Podsumowanie
California EV wyposażona jest w szprychowane koła zaplecione na aluminiowych obręczach Behr, dzięki temu można zastosować opony bezdętkowe. Pokryty czarnym lakierem silnik kontrastuje z bogactwem chromu. Podesty na nogi, bagażnik są wykonane z polerowanej stali nierdzewnej, która chroni te elementy przed zarysowaniem. Moto Guzzi California EV to udany cruiser. Elegancja, wygoda podróżowania, pewne prowadzenie i wzbudzające zaufanie hamulce to atrybuty tego włoskiego cruisera.

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Tagi:

Brak komentarzy - napisz pierwszy

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości