Najczęściej wyszukiwane marki motoryzacyjne w internecie

(ip)
Zespół analityków internetowych firmy Quickco za pomocą narzędzi statystycznych Google zbadał popularność poszczególnych marek samochodów w poszczególnych krajach świata. Niemal trzy czwarte zapytań w Google dotyczyło tylko trzech marek.

W statystykach uwzględniono wszystkie 193 kraje, dla których dostępne są dane o wyszukiwaniach (bez Korei Północnej, Iranu, Kuby itp.). Toyota zajęła pierwsze miejsce na liście najczęściej wyszukiwanych marek w 74 krajach, uzyskując wynik niemal o połowę lepszy, niż drugie pod względem popularności BMW, które znalazło się na szczycie listy w 51 krajach. Trzeci był koreański Hyundai, cieszący się największą popularnością jedynie w 17 krajach.

Oprócz kolebki masowej motoryzacji, Toyota zdominowała również najludniejsze państwo świata – Chiny, a także cały kontynent – Australię.

Motociekawostki: Jak radzić sobie na ulicach Hongkongu?

Źródło: TVN Turbo/x-news

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty