Najlepszy lipiec w historii Chevrolet Poland

(ip)
Fot: Chevrolet
Fot: Chevrolet
W lipcu sprzedano w Polsce 822 nowe Chevrolety, czyli o 25% więcej niż w tym samym miesiącu rok wcześniej, kiedy Chevrolet Poland odnotował sprzedaż 655 samochodów. Jest to najlepszy lipiec pod względem wolumenu sprzedaży w historii firmy w Polsce.

Najchętniej kupowanym modelem był kompaktowy Cruze, który znalazł w ubiegłym miesiącu 308 nabywców, czyli aż o 93%

Fot: Chevrolet
Fot: Chevrolet

więcej niż w lipcu 2012 roku. Na drugim miejscu listy bestsellerów znalazł się najmniejszy model w ofercie Chevroleta – Spark. Kupiło go 187 osób, czyli o 63% więcej niż rok wcześniej. Na trzecie miejsce podium trafił siedmiomiejscowy van Orlando z wynikiem sprzedaży 105 sztuk – to o 54% więcej niż przed rokiem.

Chevrolet cieszył się w lipcu większym zainteresowaniem zarówno klientów indywidualnych, jak i flotowych. Klienci indywidualni kupili o 23% więcej samochodów ze złotą muszką niż w lipcu 2012 roku, natomiast jeszcze większy wzrost sprzedaży marka zanotowała w segmencie flotowym, gdzie może się pochwalić aż 27% wzrostem.

W lipcu sprzedaż do klientów instytucjonalnych stanowiła aż 65% ogólnej sprzedaży marki w Polsce. Miesiąc wcześniej było to ponad 67%. Wyniki te pokazują, że gama Chevroleta trafia w gusta nie tylko klientów indywidualnych – również firmy coraz chętniej wybierają samochody amerykańskiej marki. Oprócz oferty, która coraz lepiej spełnia wymagania klientów instytucjonalnych, duże znaczenie przy wyborze aut do firmowych flot ma rosnąca wartość rezydualna Chevroletów na polskim rynku, a także specjalne programy, takie jak Chevrolet dla Flot (ogólnopolski program serwisowy skierowany do klientów flotowych) czy Chevrolet dla Biznesu (oferta nowoczesnych usług finansowania pojazdów wraz z kompleksową opieką serwisową). Specjalna oferta Chevroleta skierowana jest także do firm rozpoczynających działalność oraz tych, które w swojej flocie posiadają nawet jeden samochód. Kompleksowe podejście Chevroleta do nawet najmniejszych firm zostało docenione przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców, który na podstawie przeprowadzonych ankiet uhonorował w tym roku firmę tytułem „Marka przyjazna Małym i Średnim Przedsiębiorstwom”.

Łącznie od stycznia tego roku do klientów trafiło 6 590 samochodów marki Chevrolet.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty