Na pierwszy rzut oka, Audi TT RS z firmy tuningowej Pachura Moto Center niczym nie różni się od seryjnego modelu. Jednak najważniejsze jest to, co auto kryje pod maską.
To auto pojawiło się w serwisie PMC przede wszystkim w celu podniesienia mocy silnika, choć nie trzeba nikogo przekonywać, że ten samochód już seryjnie charakteryzuje się bardzo dobrymi osiągami. Tymczasem okazuje się, że Audi TT RS, które opuściło fabrykę z 2.5-litrowym, turbodoładowanym silnikiem osiągającym 340 KM - stosunkowo łatwo poddaje się modyfikacjom mechanicznym.
Przy pierwszym podejściu, specjaliści z PMC wykrzesali z jednostki napędowej Audi 436 KM i 540 Nm. Razem z mocą wzrosła prędkość maksymalna. Audi TT RS było w stanie rozpędzić się do 282 km/h. Natomiast przyspieszenie do pierwszej "setki" zajmowało tylko 4 sekundy.
Jednak kierowca tego białego auta wciąż odczuwał niedosyt. Powrócił więc do Pachura Moto Center, by moc TT RS wzrosła przynajmniej do 470 KM. Okazało się, że 2.5-litrowy silnik Audi po raz kolejny pozytywnie zaskoczył tunera, osiągając 485 KM i 640 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Co ważne, jak widać na wykresie, moment 600 Nm utrzymuje się na stałym poziomie między 2500-5000 Obr/min.
Teraz, TT RS przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 s może się poruszać z maksymalną prędkością ponad 305 km/h.
Pachura Moto Center podało listę najważniejszy komponentów, wykorzystanych do modyfikacji pojazdu:
- Turbosprężarka ABT POWERS
- ECU ABT POWERS
- Wydech Milltek RACE
- Intercooler Forge Motorsport
- Blow off Forge Motorsport
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?