Najszybszy i najmocniejszy Golf w historii

ip
Nowy Volkswagen Golf RW odświeżonej wersji silnik 2.0 TSI rozwinie 310 KM i 400 Nm. Golf R wyposażony w skrzynię DSG z procedurą startową na przyspieszenie o 0 do 100 km/h będzie potrzebował jedynie 4,6 sekundy. Nigdy wcześniej seryjnie produkowany Golf nie jeździł tak żwawo.fot. Volkswagen
Nowy Volkswagen Golf RW odświeżonej wersji silnik 2.0 TSI rozwinie 310 KM i 400 Nm. Golf R wyposażony w skrzynię DSG z procedurą startową na przyspieszenie o 0 do 100 km/h będzie potrzebował jedynie 4,6 sekundy. Nigdy wcześniej seryjnie produkowany Golf nie jeździł tak żwawo.fot. Volkswagen
Na początku przyszłego roku Volkswagen uruchomi produkcję zmodernizowanego Golfa VII. Kompaktowy przebój został odświeżony nie tylko wizualnie. Producent zafundował większości wersji zastrzyki mocy.

Kuracji wzmacniającej poddano nawet sportowe odmiany. Nowy Golf GTI będzie rozwijał 230 zamiast 220 KM, a GTI Performance - 245 zamiast 230 KM.

Nowy Volkswagen Golf RW odświeżonej wersji silnik 2.0 TSI rozwinie 310 KM i 400 Nm. Golf R wyposażony w skrzynię DSG z procedurą startową na przyspieszenie
Nowy Volkswagen Golf R

W odświeżonej wersji silnik 2.0 TSI rozwinie 310 KM i 400 Nm. Golf R wyposażony w skrzynię DSG z procedurą startową na przyspieszenie o 0 do 100 km/h będzie potrzebował jedynie 4,6 sekundy. Nigdy wcześniej seryjnie produkowany Golf nie jeździł tak żwawo.

fot. Volkswagen

Nie wypadało więc, by flagowy Golf R pozostał przy 300 KM i 380 Nm. W odświeżonej wersji silnik 2.0 TSI rozwinie 310 KM i 400 Nm. Golf R wyposażony w skrzynię DSG z procedurą startową na przyspieszenie o 0 do 100 km/h będzie potrzebował jedynie 4,6 sekundy. Nigdy wcześniej seryjnie produkowany Golf nie jeździł tak żwawo.

Cennik Golfa R otworzy hatchback z manualną skrzynią (w Niemczech oferowany od 40 675 euro). Kombi, seryjnie wyposażane w skrzynię DSG, wyceniono na 44 800 euro.

Zmiany zaszły też na drugim krańcu oferty. Miejsce bazowego, czterocylindrowego motoru 1.2 TSI zajął trzycylindrowy 1.0 TSI, również o mocy 85 KM. Za tak zmotoryzowanego Golfa w wersji Trendline niemieccy klienci będą musieli zapłacić 17 850 euro.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty