Nissan GT‑R. W Polsce od 499 900 zł

(mm/ip)
Nissan GT‑RSercem nowego Nissana GT-R jest nadal ręcznie montowana, 24‑zaworowa jednostka V6 o pojemności 3.8 litra z podwójnym turbodoładowaniem, ale teraz rozwija ona moc aż 570 KM przy 6800 obr./min oraz zapewnia maksymalny moment obrotowy 637 Nm. Fot. Nissan
Nissan GT‑RSercem nowego Nissana GT-R jest nadal ręcznie montowana, 24‑zaworowa jednostka V6 o pojemności 3.8 litra z podwójnym turbodoładowaniem, ale teraz rozwija ona moc aż 570 KM przy 6800 obr./min oraz zapewnia maksymalny moment obrotowy 637 Nm. Fot. Nissan
W porównaniu z modelem zaprezentowanym po raz pierwszy w 2007 roku zmiany są znaczące. Zarówno przód, jak i tył nadwozia nowego GT‑R zostały kompleksowo przebudowane.

Celem modernizacji była z jednej strony poprawa parametrów aerodynamicznych i stabilności jazdy przy dużych prędkościach, a jednocześnie nadanie sylwetce jeszcze bardziej rasowego, sportowego wyglądu.

Najbardziej zauważalne zmiany nastąpiły we wnętrzu modelu, które znacznie zyskało na jakości wykończenia i komforcie. W kabinie zastosowano wiele elementów wykonanych z ekskluzywnej skóry, włókna węglowego i wysokiej klasy aluminium. Poprawiono także ergonomię i obsługę funkcji pokładowych poprzez znaczną redukcję liczby przycisków na desce rozdzielczej – z 27 na 11 – oraz zastosowanie dużego, 8-calowego ekranu dotykowego z ikonami ułatwiającymi obsługę poszczególnych funkcji.

Sercem nowego Nissana GT-R jest nadal ręcznie montowana, 24‑zaworowa jednostka V6 o pojemności 3.8 litra z podwójnym turbodoładowaniem, ale teraz rozwija ona moc aż 570 KM przy 6800 obr./min oraz zapewnia maksymalny moment obrotowy 637 Nm. Silnikowi towarzyszy zmodernizowana, płynniej działająca i cichsza niż dotychczas dwusprzęgłowa, 6‑biegowa przekładnia. Zastosowanie w nowym modelu sztywniejszego nadwozia i nowego zawieszenia zaowocowało jeszcze lepszą stabilnością podczas szybkiej jazdy. Jednocześnie poprawiono komfort jazdy, między innymi poprzez lepsze wyciszenie kabiny. Pojawił się również nowy kolor nadwozia – pomarańczowy Katsura.

Dostępna są cztery wersje wyposażenia: GTR, Black Edition, Prestige oraz Track Edition. W standardzie znajdziemy m.in. 20-calowe kute felgi RAYS, cyfrowy systemem audio Bose z układem Aktywnej Kontroli Głośności oraz 8-calowym dotykowym ekranem systemu nawigacji. Podstawowa wersja to wydatek 499 900 zł. Wariant Black Edition zawiera m.in. sportowe fotele Recaro i kosztuje od 530 tys. zł. Odmiana Prestige dostępna jest od 538 tys. zł i przyciąga wzrok wykończeniem deski rozdzielczej wysokiej jakości skórą Nappa, a najdroższy wariant Track Edition za 576 660 zł przeznaczony jest do jazdy po torze.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty