Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nissan. Marka wprowadza nowe logo

Mariusz Michalak
Fot. Nissan
Fot. Nissan
Salon Nissana Van Mossel w Amsterdamie jest pierwszym punktem w europejskiej sieci sprzedaży, w którym pojawiło się nowe logo marki.

Przy projektowaniu logo zespół brał pod uwagę m.in. to czy w przyszłych modelach elektrycznych ma być one podświetlane, dobór grubości konturu czy zgodność z przepisami regulującymi umieszczanie podświetlanych elementów na samochodzie.

Pierwszym modelem, na którym pojawiło się nowe logo, jest niedawno zaprezentowany Nissan Ariya.

„_Salony sprzedaży w Europie odczuwają skutki pandemii koronawirusa, ale wierzymy, że nic nie zastąpi kontaktu i interakcji z pracownikami działu sprzedaży, które możemy nawiązywać w punktach dealerskich_” – podkreśla Bas Bijl, dyrektor sprzedaży w salonie Nissana Van Mossel. „_Nowe logo przypomina klientom, że we współpracy z marką Nissan nieustannie wprowadzamy zmiany na lepsze, aby zapewnić wysokiej jakości obsługę na wszystkich etapach procesu zakupowego_”.

Jak podoba się Wam zmiana?

Zobacz także: Mercedes AMG GT Black Series na torze

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Droga księżycowa w Gdyni, czyli Marszewska Góra

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty