Przy projektowaniu logo zespół brał pod uwagę m.in. to czy w przyszłych modelach elektrycznych ma być one podświetlane, dobór grubości konturu czy zgodność z przepisami regulującymi umieszczanie podświetlanych elementów na samochodzie.
Pierwszym modelem, na którym pojawiło się nowe logo, jest niedawno zaprezentowany Nissan Ariya.
„_Salony sprzedaży w Europie odczuwają skutki pandemii koronawirusa, ale wierzymy, że nic nie zastąpi kontaktu i interakcji z pracownikami działu sprzedaży, które możemy nawiązywać w punktach dealerskich_” – podkreśla Bas Bijl, dyrektor sprzedaży w salonie Nissana Van Mossel. „_Nowe logo przypomina klientom, że we współpracy z marką Nissan nieustannie wprowadzamy zmiany na lepsze, aby zapewnić wysokiej jakości obsługę na wszystkich etapach procesu zakupowego_”.
Jak podoba się Wam zmiana?
Zobacz także: Mercedes AMG GT Black Series na torze
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Polski samolot musiał nagle lądować na Islandii. Nerwowa sytuacja na pokładzie
- Gwiazdy „Pulp Fiction” na 30. rocznicy premiery filmu. Niektórych zabrakło
- Kokosanka pingwinem roku. Ptak z gdańskiego zoo bije rekordy popularności
- Sto dni do rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Co mówią mieszkańcy Paryża?