Japońska marka ogłosiła wyniki sprzedaży w pierwszym kwartale 2011 roku. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, firma zanotowała wzrost sprzedaży w Europie na poziomie 35%.
Istotny wpływ na taki stan rzeczy miała duża popularność modeli Qashqai oraz Micra. Od początku roku Nissan sprzedał ponad 235 tys. pojazdów, co jest wynikiem lepszym o 61 tys. w porównaniu z 2010 rokiem.
**CZYTAJ TAKŻE
Nissan Leaf, czyli jazda na prądzieNissan 370Z po liftingu
**
Tylko w kwietniu Japończycy sprzedali blisko 54 tys. aut, co stanowi 20. procentowy wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem.
Bernard Loire, wiceprezydent ds. sprzedaży Nissana powiedział: "Wszystkie nasze główne rynki europejskie wykazywały w ostatnim czasie imponujący wzrost sprzedaży, wliczając w to Rosję, Wielką Brytanię oraz Hiszpanię, gdzie Nissan znajduje się na szczycie list najlepiej sprzedających się marek".
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?