Transformacja Murano z pięciodrzwiowego SUV-a do dwudrzwiowego kabrioletu nie oznacza jedynie pozbycia się dachu pojazdu. Priorytetem było nadanie autu nowej sylwetki. Samochód otrzymał o blisko 20 cm dłuższe drzwi, zlikwidowano środkowy słupek, wzmacniając tym samym przedni słupek oraz wprowadzając pałąki przeciwkapotażowe. Całkowicie zmienił się również tył Nissana, w którym elektrycznie chowany jest materiałowy dach. Nieznacznie pogorszył się współczynnik oporu powietrza Cx=0,39 (w standardowym Murano Cx=0,37).
W luksusowo wykończonej kabinie z boghatym wyposażeniem (Murano CrossCabriolet będzie oferowany w jednej wersji wyposażenia) przewidziano miejsce dla 4 osób. Z zamkniętym dachem jest także do dyspozycji bagażnik o pojemności 350 l, który po otwarciu dachu zmniejsza się do 215 l.
Pod maską tego oryginalnego pojazdu będzie pracował 3,5-litrowy, 24-zaworowy benzynowy silnik DOHC V6 o mocy 265 KM i momencie obrotowym wynoszącym 336 Nm. Napęd na obie osie będzie przekazywany poprzez bezstopniową przekładnię Stronic CVT drugiej generacji.
Rozpoczęcie sprzedaży Nissana Murano CrossCabriolet w USA przewidziane jest na początek 2011 roku. Aktualnie nie ma planów wprowadzenia tego modelu na rynki europejskie.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?