Japońska marka ogłosiła wyniki sprzedaży w pierwszym kwartale 2011 roku. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, firma zanotowała wzrost sprzedaży w Europie na poziomie 35%.
Istotny wpływ na taki stan rzeczy miała duża popularność modeli Qashqai oraz Micra. Od początku roku Nissan sprzedał ponad 235 tys. pojazdów, co jest wynikiem lepszym o 61 tys. w porównaniu z 2010 rokiem.
**CZYTAJ TAKŻE
Nissan Leaf, czyli jazda na prądzieNissan 370Z po liftingu
**
Tylko w kwietniu Japończycy sprzedali blisko 54 tys. aut, co stanowi 20. procentowy wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem.
Bernard Loire, wiceprezydent ds. sprzedaży Nissana powiedział: "Wszystkie nasze główne rynki europejskie wykazywały w ostatnim czasie imponujący wzrost sprzedaży, wliczając w to Rosję, Wielką Brytanię oraz Hiszpanię, gdzie Nissan znajduje się na szczycie list najlepiej sprzedających się marek".
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?