O podjęciu współpracy zadecydowała światowa sława Novaka Djokovica, a w szczególności jego popularność w Chinach, które są
największym rynkiem samochodowym na świecie.
Tenis jest jedną z dziedzin, w którą Peugeot angażował się od bardzo dawna, o czym świadczy 30-lecie współpracy pomiędzy marką a turniejem Roland Garros – French Open.
Podpisana z Novakiem Djokovicem trzyletnia umowa o współpracy pozwala na wykorzystywanie jego wizerunku przez wszystkie piony marki, we wszystkich mediach i na całym świecie. Logo PEUGEOT pojawi się na lewym rękawie koszulki noszonej przez Novaka Djokovica podczas wszystkich turniejów, w których weźmie udział.
Wybór Novaka Djokovica na ambasadora marki był oczywisty. Numer 2 światowego tenisa jest uosobieniem wartości PEUGEOT: Wysokich wymagań , Stylu i Emocji.
Novak Djokovic oświadczył: „Cieszę się, że mogę reprezentować sławną i znaną na całym świecie francuską markę, mającą ponad 200-letnie doświadczenie w produkcji samochodów. W moich oczach Peugeot jest uosobieniem francuskiej elegancji, wyrafinowania oraz pewnego stylu życia.”
Novak Djokovic rozpocznie swój sezon podczas turnieju Australian Open 13 stycznia 2014.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?