Wszystko
o samochodach

Premiery / Samochody osobowe

Nowa Honda Jazz 2015. Polska cena od 59 900 zł [galeria]

Data publikacji: Autor: (kr) / wideo: TVN Turbo/x-news

Honda Jazz / Fot. Honda Trzecia generacja Hondy Jazz szykuje się do debiutu na polskim rynku. W porównaniu do poprzednika, auto jeszcze urosło, dzięki czemu jest teraz jednym z największych pojazdów w segmencie B.

Honda Jazz / Fot. HondaHonda Jazz nowej generacji jest o 95 mm dłuższa od dotychczasowej wersji. Inżynierowie Hondy zwęzili samochód o 1 mm a także obniżyli konstrukcję o 105 mm, ale rozstaw osi wydłużono o 30 mm. Wymiary nowej generacji prezentują się więc następująco: długość - 3995 mm, szerokość - 1694 mm, wysokość - 1420, rozstaw osi - 2525 mm.

Auto w podstawowym wariancie wyposażeniowym będzie kosztowało 59 900 zł. Będzie ono napędzane 1.3-litrowym silnikiem benzynowym i-VTEC, generującym 102 KM mocy. W pierwszych miesiącach sprzedaży będzie to jedyna jednostka, dostępna w tym modelu. Klienci mogą zdecydować się na standardową 6-biegową skrzynię manualną lub dostępną jako opcja skrzynię CVT.

Honda Jazz / Fot. HondaOferta Hondy Jazz obejmuje trzy warianty wyposażenia wnętrza: Trend, Comfort i Elegance. W wersji podstawowej, otrzymamy komplet poduszek powietrznych, elektrycznie regulowane szyby i lusterka, klimatyzację manualną oraz tempomat. Dodatkowo do dyspozycji kierowcy oddano sustem zapobiegający kolizjom przy małych prędkościach.

By wejść w posiadanie najlepiej wyposażonej wersji, trzeba będzie wyłożyć 69 800 zł. W zamian dostaniemy pakiet systemów bezpieczeństwa oraz m.in. multimedialny system Connect.

Honda Jazz / Fot. Honda

Honda Jazz / Fot. Honda

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • Jasiek (gość)

    Przyglądałem się cennikowi i wyposażeniu nowego Jazza. Auto wydaje się bardzo drogie - przecież to wciąż segment B. Jeśli się nawet z tym się zgodzić, to okazuje się, że prześwit z kierowcą wynosi 11 cm. Co będzie, jak wsiądą pozostali 4 pasażerowie? Ale nawet bez nich jest to auto z prześwitem nie na polskie drogi, zwłaszcza zważywszy, że nie wszystkie "śpiące policjanty" są prawidłowo pobudowane. Ich obecność sprawi, że taka droga będzie dla nowego Jazza po prostu nieprzejezdna.

  • jokoono (gość)

    niestety, brzydko i za drogo, szkoda...

  • cupra (gość)

    Nie żebym miał coś do hondy , ale jakoś jej wygląd do mnie nie przemawia, za tą cenę wolałbym już kupić aurisa, z tego co słyszałem jest bardziej bezpieczny a do tego ma pakiet safety sense , a u mnie w rodzinie już tak jest , że lubimy stawiać na bezpieczeństwo :)

  • hondzia (gość)

    bo do wszystkich polaków przemawia passat i skoda...nie ma jak tsi 60000 tys za samochód niezawodny dla rodzinki 2+1 super sprawa polecam wszystkim hondy. spokojna eksploatacja przez setki tys kilometrów

  • Tyski (gość)

    Mam Jazza z 2012. Silnik 1.4 w wersji Elegance (ta ze szklanym dachem) i muszę powiedzieć, że auto jest rewelacyjne. Nie jest to demon prędkości (jak większość aut tych rozmiarów), ale daje dużo frajdy z jazdy. Trochę mało stabilny przy prędkościach 150+ i wietrze bocznym, ale problem rozwiązały szersze opony (rozmiar 205/50 r16 - firma Mugen poleca takie do wersji sportowych Jazza). Zaczynam już przyzwyczajać się do komentarzy "Wow, ile tu miejsca, a z zewnątrz taki mały". W warszawskim ruchu spalanie wychodzi 6.8 (spalanie realne przy dystrybutorze). Jazda 80-100km/h spalanie 4,5 - 5,5 litra. Przy 130-140 km/h 6,5l. Przy 170km/h - 180km ok. 8,5 l

  • Locus (gość)

    Opis wersji IV gen. z 2015 r. z nawigacją i systemem ADAS. Zakup 17 grudnia 2015 r. Jeden z najlepszych samochodów jakie miałem (a miałem ich kilkadziesiąt). Duży postęp w stosunku do Hond sprzed kilku lat, szczególnie panel sterowania, automatyczne światła (zmieniają się z długich na krótkie jak nadjeżdża samochód), ostrzeganie przed najeżdżaniem na pasy na jezdni, rozpoznawanie znaków, system nagłośnienia cieszy wrażliwe ucho melomana. Wi-fi, bluetooth z głośnomówiącym telefonem działają rewelacyjnie. Nawigację od razu zaktualizowałem do najnowszej na 2016 r. Przy 150km/h nie ma problemów z prowadzeniem (jako, że to nówka szybciej nie jechałem, ale szybkość maksymalna to 190 km/h). System uszczelek jakiego nie widziałem w żadnym innym samochodzie (zakryte są wszystkie szpary w drzwiach) jest wyjątkowo cicho i bez szumu wiatru. Ciężko porównywać z np. VW (Honda zostawia Niemców o epokę w tyle). Zresztą trzeba by pisać bardzo długo, a i tak nie opisze się wszystkich zalet...

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości