Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 36927 opinii. Oceń swoje auto Zamknij

Premiery / Samochody osobowe

Nowa Mazda 6 już za 88 700 zł

Data publikacji: Autor: (ip)

Mazda 6, Fot: Mazda 2. listopada br. salony Mazdy w całej Polsce zaczęły przyjmować zamówienia na nową Mazdę 6. Samochody ekspozycyjne i do jazd próbnych pojawią się na przełomie roku.

Ceny zaczynają się od 88 700 zł brutto. Wersja Sport Kombi oferowana będzie w tej samej cenie co wersja Sedan. Dzięki temu Mazda 6, Fot: Mazdaklienci będą mieli swobodny wybór samochodu, w zależności od potrzeb i bez konieczności dopłacania do wersji kombi.
Nowa Mazda6 będzie objęta również promocyjnym finansowaniem – kredytem 50/50 lub leasingiem 104%, oferowanym przy współpracy z Santander Consumer Bank i Santander Multirent.

Najnowszy model Mazdy to wcielenie motywu stylizacji  „KODO – dusza ruchu” oraz wszystkich technologii SKYACTIV. Zapewnia pełnię Jinba Ittai, czyli poczucie jedności kierowcy i samochodu.

Polska gama nowej Mazdy6 obejmuje dwie wersje nadwozia: Sedan i Sport Kombi oraz cztery poziomy wyposażenia: SkyGO, SkyMOTION, SkyENERGY i SkyPASSION. Dostępna będzie z silnikami benzynowymi o pojemności 2,0 l (o mocy 145 lub 165 KM) i 2,5 l (192 KM) oraz Diesla o pojemności 2,2 l i mocy 150 lub 175 KM oraz z manualnymi lub automatycznymi skrzyniami biegów. Zaskakująco niski jest poziom zużycia paliwa – już od 3,6 l oraz emisja CO2 – od 108 g/km.*

Nowa Mazda6 będzie wyposażona w system odzyskiwania energii podczas hamowania. i-ELOOP (skrót do “intelligent Energy Loop”) to pierwszy na świecie system zastosowany w samochodzie osobowym, wykorzystujący kondensator do magazynowania energii odzyskanej w trakcie hamowania. Zgromadzona w nim energia służy do zasilania urządzeń elektrycznych auta.

Cennik Mazdy 6 (ceny brutto w PLN):

  SkyGO SkyMOTION SkyENERGY SkyPASSION
2.0 SKYACTIV-G 145KM 6MT 88 700      
2.0 SKYACTIV-G 165KM 6MT   97 700 106 700  
2.0 SKYACTIV-G 165KM 6MT I-ELOOP       114 700
2.0 SKYACTIV-G 145KM 6AT   105 700 114 700  
2.2 SKYACTIV-D 150KM 6MT I-ELOOP   125 900 134 900  
2.2 SKYACTIV-D 150KM 6AT I-ELOOP   132 900 141 900  
2.2 SKYACTIV-D 175KM 6MT I-ELOOP       142 700
2.2 SKYACTIV-D 175KM 6AT I-ELOOP       154 700
2.5 SKYACTIV-G 192KM 6AT I-ELOOP       134 700


*w cyklu pozamiejskim w wersji sedan z silnikiem Diesla 150 KM i manualną skrzynią biegów oraz i-ELOOP.

Mazda 6, Fot: Mazda

Mazda 6, Fot: Mazda

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • Miklus (gość)

    Mi się ta mazda nie podoba, bo ma zad taki jakiś niekoniecznie udany, dlatego zdecydowanie oświadczam, że jej nie kupię. Mniejsza o to, że z trudem mógłbym zgromadzić najwyżej na dwie raty, ale i tak brak pieniędzy stawiam na drugim miejscu. Wszak mogę sobie na takie stawianie sprawy pozwolić.

  • Jarpoz (gość)

    Odnośnie wyglądu to mnie się nawet ta nowa Mazda 6 ( zdecydowanie ) podoba, ale nie robi jakiegoś oszałamiającego wrażenia, wygląda jak obecna po kolejnym liftingu. Model produkcyjny stracił wszystko co ekscentryczne i nowatorskie w modelu Shinari, ale jakieś podobieństwo zostało. W mojej ocenie najlepiej wyglądała wersja z 2007-2008 roku ( sprzed liftingu ). Do czasu kiedy nie poznamy wyposażenia trudno coś powiedzieć o cenie. ( Ale już przy liftingu obecnej wersji dało się zauważyć okrajanie z wyposażenia, wyjaśniane utrzymaniem ceny ). Pojemność diesla do mocy jest idealna, takie silniki w realnym życiu palą mało ( te z downsizingiem palą mało tylko w korkach i przy ocenie w.g. protokołów spalania, emisji spalin, bowiem tak są konstruowane ). Dotychczas wielu potencjalnych nabywców zniechęcał brak automatycznej skrzyni biegów w dieslu, było to niezrozumiałe, ale wnioski

  • Jarpoz (gość)

    wreszcie wyciągnięte. Niemniej jednak na podstawie pierwszego wrażenia, po spojrzeniu w cennik, wydaje się że będzie wyraźnie drożej. Na pewno umówię się na jazdę próbną, ale chyba nadal będę jeździł swoją "szóstką". Zainteresowanym dodam że w moja obecna "6-ka" 2.0 MZR-CD w pierwszych dwóch latach użytkowania ( 42 tys km przebiegu ) jest w 100 % bezawaryjna, szybko zużywają się klocki hamulcowe ( przy umiarkowanym stylu jazdy 32 tys km to trochę za wcześnie / w Octavii pierwsza zmiana przy 45 tys, chyba przy częstszym korzystaniu z ABS-u ).

  • mazdziarz (gość)

    gdyby nie rdzewiala i nie trzeszczala i byla troszke twardsza to moja mazda z 2006 bylaby idealem :)))) a mazda 2007-2012 to niestety jest taka sobie - zadna rewolucja w stosunku ro pierwszej mazdy6 po liftingu - a nowa mzda to juz inna bajka - duuuuzo ladniejsza od obecnej, tylko silniki do bani i skrzynia automatryczna taka sobie i dlatego nie jestem zainsteresowany zakupem nowej :)

  • Fan japońskiej motoryzacji. (gość)

    Mazdy 6 pierwszej generacji miały problemy z korozją, potem jest lepiej. Oczekuję od nowej ponadprzeciętnej jakości, trwałości i bezusterkowości i raczej wierzę że tak będzie, ale czas wszystko wyjaśni. Sądzę że Japończycy nie mogą sobie pozwolić na utratę jakości, bo to przy obecnej polityce celnej oznaczałoby porażkę której przez dziesiątki lat się nie odpracuje.

  • angus (gość)

    Moja mazda 323 1999r "tłumiki zardzewiałe" bardziej niż w bmw ale niczego z tą rdzą do dzisiaj jakoś nie musiałem robić. Cały układ wydechowy oryginalny (przebieg 292 000 km). Życzę wszystim którym samochody nie rdzewiwją takiej bezawaryjności. A tak na poważnie nie rdzewieją tylko aluminiowe części , plastikowe... jakby ktoś nie wiedział. Odsyłam do fachowej literatury o rdzewieniu. Jeżeli chodzi o nową szóstkę to faktycznie profanacja prototypu ale wreszcie przypomina klasyczną linię jaguara, czyli szeroki, niski, masywny przód, sportowa linia... No i znowu oszczędzanie na projekcie deski rozdzielczej. Przynajmniej mazda jako jedyny japończyk jest produkowany w Japonii -z tąd oszczędności ( 30% cła). Ciekawe kiedy pojawi się MPS i jaka będzie cena? Pozdrawiam wszystkich kochających rdzę.

  • alan2

    Czy ja wiem czy aż tak tanio jedna wersja a większość ponad 100 tys ale zawsze dobra reklama, coś konkretniejszego to trzeba liczyć ponad 110 tys a tuż jest spory wybór pomiędzy Mazdą 6 Insignią Mondeo czy Passatem, nawet nowy CC może być w to zaliczony

  • Komentarz usunięty.
  • Komentarz usunięty.
  • zdzisiek (gość)

    Dzis widzialem nowa mazda na zywo... sedan swietny - bryla genialna - nie wiem czemu ale przypomina mi maserati - szczegolnie quattroporte. Genialny woz - dizajn swietny szkoda ze mnie nie stac :P Dizajnersko na pewno najbardziej udana 6 tka w historii...

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Mazda 6 zdjęcia

Mazda 6 dane techniczne

Wszystkie dane techniczne

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Mazda 6 opinie

Oceń swoje auto

Ogłoszenia z gratka.pl

Mazda 6 Cena

Części dla marki Mazda

Średnia cena części z Moto.Gratka.pl

Suma (średni koszt):

470 zł