Samochód będzie dostępny w dwóch wersjach: Equus Signature (cena od 58 000 dolarów) i Equus Ultimate (od 64 500 dolarów). Jednym z najpopularniejszych modeli marki Hyundai w USA jest aktualnie Sonata, na którą przypada około 1/3 całej sprzedaży na tym rynku.
Nowy model ma stanowić alternatywę dla oferty takich marek jak Mercedes-Benz, BMW, Audi oraz Lexus. Obok bogatej listy wyposażenia klienci mogą liczyć na wysoki poziom obsługi posprzedażowej. Będzie m.in. możliwość przekazania auta pracownikowi serwisowemu, który osobiście zabierze pojazd, a po wykonaniu wszystkich prac odstawi go pod dom klienta. W międzyczasie właściciel auta będzie miał za darmo do dyspozycji samochód zastępczy tej samej klasy.
Co ciekawe, każdy klient otrzyma również urządzenie Apple iPad z interaktywną instrukcją obsługi pojazdu (zamiast klasycznej książki), dzięki czemu będzie mógł szybko poznać wszystkie możliwości limuzyny.
Na razie koreańska firma nie podjęła jeszcze decyzji o wprowadzeniu modelu Ecuus do swojej oferty w Europie.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?