Prezentacja nowego logo odbyła się na torze Road Atlanta w związku z wywalczeniem przez zespół Corvette Racing tytułu
mistrzowskiego w sezonie 2012 amerykańskiej serii wyścigów Le Mans (ALMS – American Le Mans Series) w klasie GT.
Logo ze skrzyżowanymi flagami jest znakiem rozpoznawczym Chevroleta Corvette od 1953 roku. Emblemat od zawsze zawierał dwie skrzyżowane flagi, przy czym jedna to wyścigowa flaga w szachownicę, a druga przedstawia „muszkę” Chevroleta oraz francuski symbol fleur-de-lis. Projekt logotypu ewoluował na przestrzeni lat i w różnej postaci ozdabiał nadwozie ponad 1,5 miliona egzemplarzy Corvette wyprodukowanych w latach 1953-2012.
W Chevrolecie Corvette siódmej generacji emblemat jest bardziej techniczny, kanciasty i szerszy – proporcje te odzwierciedlają charakter nowego samochodu. Projekt logotypu w szczegółowy sposób zwraca też uwagę na większą głębię, bogactwo kolorów i przywiązanie uwagi do detali.
Przed podjęciem ostatecznej decyzji o wyborze nowego emblematu przeanalizowano ponad 100 różnych projektów.
Nowe logo ze skrzyżowanymi flagami ozdobi nowego Chevroleta Corvette 2014, który zadebiutuje w niedzielę 13 stycznia w Detroit. W premierze auta będą uczestniczyć wyłącznie przedstawiciele mediów. Firma Chevrolet zaoferuje jednak entuzjastom modelu Corvette ograniczoną liczbę biletów uprawniających do uczestnictwa w tym wydarzeniu. Dochód z ich sprzedaży zasili konto Narodowego Muzeum Corvetty w Bowling Green w stanie Kentucky.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?