Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nowości Hondy na EICMA 2011 (zdjęcia, film)

Karol Biela
Nowości Hondy na EICMA 2011 (zdjęcia, film)
Nowości Hondy na EICMA 2011 (zdjęcia, film)
Ruszyła 69. Międzynarodowa Wystawa Motocyklowa w Mediolanie. Na EICMA 2011 Honda przedstawiła swoje nowości na rok 2012.
Nowości Hondy na EICMA 2011 (zdjęcia, film)
Nowości Hondy na EICMA 2011 (zdjęcia, film)

Już 7 listopada, czyli na trzy dni przed oficjalnym otwarciem wystawy, Honda po raz pierwszy zaprezentowała m.in. Crosstourera, Integrę oraz dwa premierowe motocykle średniego segmentu - NC700X i NC700S, które wzbogacają szeroką gamę modeli tego japońskiego producenta.

Wśród nowości prezentowanych w Mediolanie jest Honda Crosstourer – motocykl segmentu Adventure, który bazuje na unikalnej konstrukcji silnika o układzie V4. Zaprezentowany po raz pierwszy w 2010 roku jako koncept jednoślad napędzany jest silnikiem o pojemności 1200 ccm. Crosstourer wyposażony jest w system kontroli trakcji, C-ABS, a opcjonalnie może posiadać dwusprzęgłową przekładnię.

Kolejną premierą Hondy jest maxi skuter Integra. Pojazd wyposażono w przekładnie dwusprzęgłową oraz jednostkę napędową o pojemności 670 centymetrów sześciennych, która zapewniać ma wyjątkowe, jak na skutery, osiągi, przy okazji oferując niezwykle niskie zużycie benzyny.
 
Na otwartej dla publiczności wystawie w dniach 10-13 listopada japoński koncern zaprezentował też dwa nowe motocykle należące klasy średniej – NC700X oraz NC700S.

Pierwszy z nich, czyli Honda NC700X to jakby mniejszy brat modelu Crossrunner, łączącego elementy maszyn typu fun bike, naked bike i motocykla turystycznego.

Bardziej miejski charakter prezentuje NC700S, pozbawiony większej owiewki, jaka występuje w wersji „X”.
Do napędu obu maszyn służy jednostka znana z Integry, czyli chłodzony cieczą, 4-suwowy, 2-cylindrowy silnik o pojemności  669.6 ccm.

Poza tym Honda zwiększyła liczbę swoich modeli wyposażonych w dwusprzęgłową przekładnię (Dual Cluch Ttransmission) drugiej generacji (pierwsza wersja została wprowadzona w 2010 roku w Hondzie VFR1200F.

Obecnie będzie można zamówić zautomatyzowaną skrzynię w modelach VFR1200F (upgrade na rok 2012), Crosstourer, Integra (pierwszy model standardowo wyposażony w dwusprzęgłową przekładnię), NC700X oraz NC700S.

Na mediolańskiej wystawie pokazano także całkowicie nowy skuter Vision 50 – pierwszą „pięćdziesiątkę” zaprojektowaną specjalnie na rynek europejski. Zaprezentowano także model Wave 110i, który bazuje na bijącym rekordy sprzedaży modelu Super Cub.

Topowy turystyczny model tokijskiego koncernu, czyli Honda GL1800 Gold Wing, przeszła lekką modyfikację, a supersport CBR1000RR Fireblade doczekał się jubileuszowej wersji z okazji 20 rocznicy istnienia.

Oprócz 7 nowych modeli 6 nowych unowocześnionych wersji motocykli (poza CBR1000RR Fireblade i GL1800 Gold Wing także VFR1200F, CFR450R, CRF250R oraz CRF150R), Honda dodatkowo na rok 2012 przygotowała 16 nowych kolorów w gamie oferowanych dotąd modeli.

Fot. Honda

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na motofakty.pl Motofakty