Pierwszym z prototypów będzie widoczny na zdjęciach NSX Concept. Auto miało swój światowy debiut na styczniowych targach w Detroit. Pojazd nawiązuje do legendarnego modelu z lat 90., który przez wielu ekspertów określany był jako "japońskie Ferrari". Centralnie umieszczona jednostka benzynowa V6 o pojemności 3.5-litra współpracuje z dwoma motorami elektrycznymi. Łączna moc całego układu (ok. 450 KM) przekazywana jest na obie osie.
Kolejnym modelem Hondy na stoisku w Genewie będzie sportowy roadster EV-STER. Auto jest napędzane wyłącznie energią elektryczną, zaś lekkie nadwozie z włókien węglowych umożliwia osiągnięcie 100 km/h w czasie 5 sekund. EV-STER ma niewielkie szanse na wejście do seryjnej produkcji. Niewykluczone jednak, że już w najbliższych latach w ofercie japońskiego producenta pojawi się kompaktowy roadster z napędem zeroemisyjnym.
Trzecim prototypem będzie CR-V Protype. Choć auto wciąż nie jest przedstawiane jako model gotowy do produkcji, wygląda jak w pełni kompletny produkt. W porównaniu do obecnie wytwarzanego CR-V, jego następca wygląda zdecydowanie bardziej agresywnie, szczególnie w przedniej części nadwozia, która została ukształtowana w tunelu aerodynamicznym. Styliści zdecydowali się jednak pozostawić charakterystyczne cechy karoserii, dokonując ewolucji, a nie rewolucji w wyglądzie CR-V.
Ponadto, Honda zaprezentuje również nową wersję minivana Jazz. Sportowa odmiana Si trafi do sprzedaży już latem 2012 roku. Zmiany obejmują niższe zawieszenie, a także dodatki w postaci dokładek zderzaków i progów. Z kolei standardowy Jazz 1.2 będzie niebawem dostępny z systemem start&stop w standardzie. Dzięki niemu, auto zmniejszyło emisję CO2 o 3 g/km.
Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?