Pięć nowych kolorów lakieru, nowe aluminiowe felgi, czerwone zaciski hamulcowe Brembo, większy wybór kombinacji
stylistycznych wnętrza, pakiet wykończenia z włókna węglowego – to główne zmiany, jakie zostały wprowadzone w odświeżonym Range Roverze Sport na rok modelowy 2013.
„Range Rover Sport przeszedł znaczące zmiany w 2011 roku, głównie pod względem ulepszeń w układzie napędowym. W tym roku idziemy o krok dalej, oferując większy wybór nowych i nietypowych kombinacji stylistycznych. Dzięki temu Range Rover Sport oferuje komfort i wysoki poziom satysfakcji z jazdy” – powiedział John Edwards, Land Rover Global Brand Manager.
Zmiany w wyglądzie i designie, wprowadzone do samochodów z roku modelowego 2013, to
przede wszystkim pięcioramienne felgi Sparkle w kolorze srebra oraz pięć nowych lakierów nadwozia: Barolo, Barossa, Causeway, Hawana i Mariana.
Klienci, którzy zdecydują się na wersję Supercharged otrzymają potężne i stylowe, czerwone zaciski hamulcowe Brembo w standardzie. Wnętrzne dostępne będzie w dwóch wersjach wykończenia: ciemna góra z jaśniejszymi siedzeniami lub na odwrót. Możliwy jest także wybór pakietu wykończenia z włókna węglowego, co zapewni drapieżny i nowoczesny wygląd wnętrza.
Niezmiennym pozostaje wysokiej klasy system audio - High-Ice Harman Kardon oraz 7-calowy ekran dotykowy z opcją Dual View. Zapewnia on komfort jazdy dla kierowcy i pasażera, bowiem daje możliwość jednoczesnego wyświetlania dwóch niezależnych projekcji, np. mapy z nawigacją oraz płyty DVD.
Range Rover Sport z roku modelowego 2013 oferuje niezmienioną gamę silników: najmocniejszy, 3,0-litrowy silnik Diesla EU5
omocy 256 KM i maksymalnym momentem obrotowym 600 Nm, z emisją CO2 na poziomie jedynie 230 g/km oraz model podstawowy o mocy 211 KM z maksymalnym momentem obrotowym 520 Nm i 224 g/km emisji CO2. W ofercie znajdują się także 5,0-litrowe silniki benzynowe V8: wolnossący o mocy 375 KM, 510 Nm oraz Supercharged o mocy 510 KM i 625 Nm, z emisją CO2 na poziomie odpowiednio 327 g/km i 348 g/km.
Wszystkie modele posiadają 8-stopniową, wysokowydajną automatyczną skrzynię biegów ZF 8HP70, która łączy płynną zmianę przełożeń z jeszcze większą oszczędnością paliwa. Jest obsługiwana za pośrednictwem obrotowego pokrętła wyboru przełożenia lub łopatek przy kierownicy.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?