Pod maską pracuje benzynowy silnik 2.0 TSI osiągający moc 210 KM - o 10 KM więcej niż w poprzedniku. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje nowej generacji GTI 7,2 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 240 km/h.
Do osiągów dostosowano pracę amortyzatorów i sprężyn, utwardzając je w stosunku do zwykłego Golfa VI. Jako opcja pojawi się możliwość regulowania pracy zawieszenia, wybierając jeden z trzech trybów pracy: comfort, normal i sport (comfort - najbardziej miękkie i najlepiej tłumiące nierówności, sport - twarde, do szybszej jazdy).
Ponadto zastosowano mechanizm różnicowy z elektroniczną kontrolą uślizgu. Rozwiązanie to zapobiega przekazywaniu całości momentu napędowego na jedno z napędzanych kół, a tym samym poprawia przyczepność i stabilność.
.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?