Nadwozie nie przeszło metamorfozy. Golf otrzymał inaczej stylizowane zderzaki, nowe felgi i ciekawiej skrojone światła. Tylne we wszystkich wersjach wyposażeniowych będą diodowe. Przednie - halogenowe lub LED-owe. Oferowane dotychczas oświetlenie ksenonowe odesłano do lamusa.
Największych zmian dokonano we wnętrzu. Będzie można do niego zamówić - znany z Passata i Tiguana - cyfrowy panel wskaźników Active Info Display. Jego wygląd oraz rodzaj wyświetlanych informacji kierowca będzie mógł personalizować. Dotychczasowe systemy multimedialne „Compositon Touch” i „Composition Colour” z 5-calowymi ekranami o rozdzielczości 400x240 zostały zastąpione przez system „Composition Colour” z ekranem o przekątnej 6,5 cala i rozdzielczości 800x480. Szczebel wyżej znajdą się systemy „Composition Media” oraz „Discover Media” (z nawigacją) z 8-calowymi ekranami.
Ofertę zamknie „Discover Pro” wyposażony w nawigację i 9,2-calowy ekran o rozdzielczości 1280x640. Oprócz systemu obsługi zbliżeniowej, dotykowej oraz przy pomocy głosu – ma też system obsługi przy pomocy gestów. Jest to zupełna nowość w segmencie samochodów kompaktowych.
Golf będzie mógł zostać wyposażony m.in. w asystenta jazdy w korkach, pozwalający na pół autonomiczną jazdę do prędkości około 35 km/h. Do dyspozycji jest także system rozpoznawania znaków drogowych, utrzymywania pasa ruchu, czy też wykrywania aut znajdujących się w martwym polu bocznych lusterek.
Pod maską pojawił się nowy silnik z rodziny EA211 – 1.5 TSI evo o mocy 130 lub 150 KM. Jednostki wersji GTI zostały wzmocnione, a 7-biegowa skrzynia DSG będzie stopniowo zastępowała 6-stopniowe odpowiedniki.
Odświeżony Golf VII ma pojawić się na drogach na początku przyszłego roku.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?